Skocz do zawartości

Nowe łożyska FAG i piasty meyle pomiar bicia 0.04 piasty...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie proszę o pomoc dokręciłem nakrętkę półosi na 210nm a resztę ciut rureczką dałem i tak wyniki wychodzą z dup... 0.04 na obu piastach z tyłu :cry:


tutaj filmik




co się ku.. dzieje.. łożyska nowe wciskane ściągaczem z allegro.Piasta też ładnie wciśnięta i skad te wyniki... :cry:


chciałem dzisiaj poskładać i ruszyć autem nie da się.Bo jakieś cuda wychodzą na obu czujnikach zegarowych to samo jest

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Spróbuj zmierzyć bicie na tym środkowym kołnierzu centrującym felgę . Jedyny ratunek to zakładać tarczę tam aby bicie tarczy niwelowało bicie piasty . Jak to rozbierzesz to i tak łożysko się rozleci to nic z reklamacji .
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czytałem że ktoś tu na forum zakładał z tej samej firmy piasta ale na przod i była ona w gorszym stanie niż stara.

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Opublikowano

Panowie zmierzyłem i niestety lipa prawa tylna strona bicie po zamontowaniu tarczy 0.06 a lewa strona ponad 0.1 i tutaj gdzie na lewej stronie mam kosmiczny wynik piasta ma bicie 0.05 i tak jak wspomniałem na filmiku ta tarcza była zamontowana na starej piaście bmw i wynik tutaj był 0.02....





co mam robic? :cry: ludzie kupowali piasty meyle i oceny na allegro były 5/5 120 meyle febi 160 swag 200 oryginał 330.. gdzie do niego trzeba jeszcze łożysko pytanie winna piasta czy winny montaż? kupić używaną zwrotnicę i z niej pozyskać piaste? ale skąd wiedzieć ze ona będzie dobra i znów nie umocze kasy montując starą piastę w nowe łożysko żeby to można wyjąc piastę nie uszkadzając łożyska a tu kolejne 100zł do śmieci

Opublikowano

Panowie rzućcie okiem na filmik który nagrałem





chodzi mi czy wyciągając piastę w ten sposób co na filmie nasadka,przedłużka i bicie młotkiem i piasta wychodzi plusy takiej operacji to to,że nie niszczy się tarczy kotwicznej przez zgniatanie jej wkręcając śruby kół w piastę (taki sposób był na prętki blog e46 jaki ja wykorzystałem teraz)


czy takie łożysko po włożeniu w zwrotnicę i włożeniu piasty w nie bedzie ok? bo planuje zakup dwóch piast OE BMW ale wywalić znów 200złza dwa łożyska to już 3 faga nowe wyciągnięte będą w śmietniku leżeć... 300zł w śmietniku a nie chce kupować łożysk febi meyle po 45zł bo diabeł wie co to warte.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Niestety nie możesz użyć tych łożysk , bo po pierwsze własnoręcznie je uszkodziłeś przy wprasowywaniu,a po drugie to jest towar jednorazowego montażu.Piasty masz nowe i wiesz już o co się zaprzeć,więc nowe łożyska i poprawny montaż powinny zaowocować sukcesem...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak dla mnie to tym łożyskom nic nie jest i bym je montował, ale każdy ma swoje zdanie.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.