Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!!!!!

Mam duże podciśnienie w BMW 320d e90 177KM z 2007r. silnik N47D20A przebieg 261 tys. Trochę mnie to przeraża i przed poważnym postawieniem go do mechanika chciałbym zasięgnąć informacji odnośnie tego objawu. Po trochu opiszę niepokojące mnie objawy . A mianowicie po krótkiej przejażdżce ( 30 min. tyle wystarczy aby wystąpił ten objaw) nie jestem w stanie odkręcić wlewu oleju oraz wyjąć bagnet do sprawdzenia poziomu oleju. Dopiero po kilku minutach ( na wyłączonym silniku) jestem w stanie ( z użyciem dużej siły ) odkręcić korek wlewu oleju lub wyjąć bagnet. Po ponownym zamknięciu lub włożeniu miarki poziomu oleju ale jeszcze przed uruchomieniem , nie mam najmniejszego problemu aby go otworzyć lub wyjąć bagnet. Problem ten powraca ponownie po wcześniej wspomnianej min. 30 minutowej pracy silnika. Czy ktoś może miał taki problem i czy mógłby się podzielić ze mną wiedzą jak go rozwiązać . Pozdrawiam pitrak :8)

Opublikowano
Odma w tym silniku to nie jest pojedynczy element i jest zintegrowana razem z pokrywą zaworów. Czyli jest bezobsługowa i nie wymienna. Cała pokrywa głowicy to 1500 zł w ASO

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.