Skocz do zawartości

330d bicie podczas hamowania


Numarks01

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć


Męczę się od jakiegoś czasu z biciem na kierownicy jak i drganiem samochodu podczas hamowania. Dragnie występuje nawet przy lekkim hamowaniu więc obstawiłem, że pochodzą z przedniej osi. Teoretycznie sprawa prosta czyli krzywe tarcze. Niestety nie , tarcze i klocki wymienione na nowe i nie na szajs za 400zł i bicie nadal występuje. Wymieniłem jeden z wahaczy który miał spore luzy i piasty koła. Nic nie pomogło. Na stacji diagnostycznej stwierdzono, że krzywa jest jedna tarcza z przodu, a tył hamuje wzorowo. Nowe tarcze przejechane dosłownie 200-300km. Przetoczyłem te nowe tarcze u dobrego fachowca i niestety nadal występuje bicie. Jakiś czas temu wymieniałem sprężyny i były sprawdzane amortyzatory więc one też odpadają. Brak mi już pomysłów co może być nie tak. Jedyna rzecz jaka mi przychodzi do głowy to uszkodzone zaciski lecz czy by dawały taki objaw ?


Mam nadzieję, że dacie jakieś rady co bym mógł jeszcze sprawdzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
To że nowe tarcze założyłeś to niewiele znaczy . Ich cena też nie do końca . Jak sprawdzone zostały piasty ? Były czyszczone ? Klocki mają możliwość poruszania się w jarzmie ? Pomiar bicia tarczy nowej był wykonany ? Może być luz na maglu albo drążkach .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
niestety moze byc 100 powodow bicia i jak sie pojawi to pozniej bardzo ciezko sie go pozbyc. sprawdzaj elementy zawieszenia, tuleje wahaczy, same wahacze. czasem pozornie sztywny wahacz moze powodowac takie akcje. sprawdz czy tloczek. w zacisku chodzi prawidlowo, czy nie dotyka do tarczy bo bedzie ja grzal i krzywil... itd itd..
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Jakie było bicie tych nowych tarcz? Nie podajesz wartości, po toczeniu bicie praktycznie zawsze wraca a i samo toczenie wbrew pozorom nie jest takie proste żeby nie biło od razu, nie każdy tokarz wie jak chwycić tarczę. Zwróć uwagę na stan tulei wahaczy, to one często są przyczyną.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Przy tej średnicy zdecydowanie 0,03 mm to max, nie polecam więcej.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
To wszystko skutek nieprawidłowego montażu lub/i nie dotarcia po wymianie. Bicie po toczeniu w większości przypadków wraca po czasie.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.