Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Auto ma:

220 Self-leveling Suspension Niveauregulierung

227 Sp/suspension W Self-leveling Suspension Sportl.fahrw. Mit Niveauregulierung

Może być kosztowne.

Opublikowano
Auto ma:

220 Self-leveling Suspension Niveauregulierung

227 Sp/suspension W Self-leveling Suspension Sportl.fahrw. Mit Niveauregulierung

Może być kosztowne.

 

Z tego co się orientuje to nivo jest w każdym touringu ? Do tyczy samopoziomującej tylnej osi w zależności od załadowanego bagażu .

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Tu trzeba zwrócić uwagę na skrzynię automatyczną. Te w dieslach E39 czyli GM nie grzeszą trwałością.
  • Moderatorzy
Opublikowano

1. Fury ze Szwajcarii zazwyczaj są w bardzo dorbym stanie, przeglądy są restrykcyjne, nawet silnik trzeba umyć przed. (mogą być walone, albo sprzedawane po taniości z dużym przebiegiem, ewentualnie jakąś usterką której naprawa na miejscu przewyższa wartość samochodu)

2. skrzynia i tylny most po serwisie - dowiedz się do było robione, bo skrzynia to najsłabsze ogniwo tego samochodu

3. Może jak wykupisz raport to się dowiesz więcej o serwisach

4. To już nie te czasy kiedy za nivo się płąciło tysiącami: https://allegro.pl/listing?string=nivo%20e39&bmatch=baseline-product-cl-eyesa2-engag-dict45-aut-1-2-0903

5. Silnik pancerny na żeliwie, z jeszcze pancernym rozrządem, bez DPF - czyli same plusy

6. Touring = 90% ma rdzę na ramce szyby bagażnika i prawdopodobnie na klapie.

7. Jak ktoś robi foty na sprzedaż na rezerwie, to warto sprawdzić na jakich częściach furę naprawiał, bo to wróży najtańsze lipne zamienniki :norty:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.