Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć Wam,


Posiadam e60 530D wersja euro 3 z wtryskami 0445110131

Obecnie mam podniesioną moc na 272km i 632 Nm I wąskim gardłem na razie są wtryski

Planuję je zmienić a swoje stare sprzedać bo są w dobrym stanie.


Zastanawiam się nad wsadzeniem wtrysków z wersji euro 4 (0445110216 ) podobną są trochę lepsze od moich ale mają inne kody IMA


Teraz istotne.

Czy trzeba i czy da się w jakiś sposób wpisać/podmienić w moim sterowniku DDE euro 3 kody IMA na te z wersji EURO 4 aby to działało i współgrało ?

Czy nie trzeba wpisywać kodów IMA pod EURO 4 a Robiąc korektę chipu tuner powinien skalibrować i ustawić tak program aby te wtryski działały jak należy i nie powodowały problemów ?

Chcę uniknąć sytuacji i rozczarowania, aby auto po zmianie wtrysków nie trzęsło/ telepało/ nie kopciło i nie straciło mocy i nie wypaliło dziury w tłoku przez jakieś złe ustawienie.

Opublikowano

zadzwoń do tunera z przyjemnością ci wszystko wytłumaczy

wtryski to dooiero początek... potrzebujesz turbo... Intercooler... hamulce... zawieszenie.... .... ...

aby to miało ręce i nogi.

Jack_Strong-
Opublikowano
Turbo i IC to oddzielna kwestia ktora sie wklada jak chce i dziala natomiast wtryski juz nie i dzwobilem do roznych tunerow i do swojego ktory robil mi chip i sa zdania podzielone a musze miec pewnosc ze bedzie ok i czy ktos tsk robil ze wsadzil wtryski euro 4 do silnika euro 3 i po sofcie wspolgralo. I druga rzecz czy po zmianie wtryskow trzeba bedzie zrobic te 150/ 200 km i czy inne wtryski z innymi ima nic nie rozwala i czy auto odpali... dlatego szukam info by nie robic dwa razy roboty
Opublikowano
a nie prościej i taniej by było zmienić końcówki na wydajnjejsze? obawiam sie że njak są inne kody ima to bez zmiany ecu na e4 sie nie obejdzie...
Jack_Strong-
Opublikowano

Nie komplikujcie nie potrzebnie :P Wtryski z 272ps i droga otwarta na 400+. Pompa w 218 jak dobrze kojarzę jest R90 więc nie trzeba jej zmieniać.


Wtryski założyć.... IMA wklepać i można jeździć. Już po zmianie będzie mocniejszy a potem chipmacher zrobi robotę :cool2:

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Opublikowano
Nie komplikujcie nie potrzebnie :P Wtryski z 272ps i droga otwarta na 400+. Pompa w 218 jak dobrze kojarzę jest R90 więc nie trzeba jej zmieniać.


Wtryski założyć.... IMA wklepać i można jeździć. Już po zmianie będzie mocniejszy a potem chipmacher zrobi robotę :cool2:

 

1. Nie da się zakodować kodów IMA wtrysków EURO 4 w moim sterowniku EURO 3. A wtryski 219 to śmietniki jako używki a jak coś dobrego to ceny jak nowych...

2. Dlatego kupuję wtryski z nr 216 też euro 4 i chcę je podmienić a swoje 131 euro 3 sprzedać bo podobno wtryski euro 3 są słabsze dlatego ta zamiana, no chyba, że na wtryskach 131 da się zrobić z 330 KM i nie padną...

Turbo poleciało na przeróbkę na hybrydę i czekam a w między czasie kompletuje graty. Silnik jest rozebrany cały czas

Nie potrzebuję 400 KM a nawet 350, bo wraz z tym będzie bardzo wysoki moment obrotowy a dla mojej skrzyni 6hp26 i konwetera Z83 to zabójstwo.


I też ciekawe czy da się ustawić aby maksymalny moment startował od min 2200 albo 2500 bo teraz mam chyba od 1700 a nie potrzebna mi taka moc w tak niskim zakresie.. Myślę, że idealnie jest jak maksymalna moc i moment jest w przedziale 3000-4500 rpm bo na tych obrotach auto ciągnie podczas jazdy z pedałem w podłodze.

  • 1 rok później...
Opublikowano
Nie komplikujcie nie potrzebnie :P Wtryski z 272ps i droga otwarta na 400+. Pompa w 218 jak dobrze kojarzę jest R90 więc nie trzeba jej zmieniać.


Wtryski założyć.... IMA wklepać i można jeździć. Już po zmianie będzie mocniejszy a potem chipmacher zrobi robotę :cool2:

 

1. Nie da się zakodować kodów IMA wtrysków EURO 4 w moim sterowniku EURO 3. A wtryski 219 to śmietniki jako używki a jak coś dobrego to ceny jak nowych...

2. Dlatego kupuję wtryski z nr 216 też euro 4 i chcę je podmienić a swoje 131 euro 3 sprzedać bo podobno wtryski euro 3 są słabsze dlatego ta zamiana, no chyba, że na wtryskach 131 da się zrobić z 330 KM i nie padną...

Turbo poleciało na przeróbkę na hybrydę i czekam a w między czasie kompletuje graty. Silnik jest rozebrany cały czas

Nie potrzebuję 400 KM a nawet 350, bo wraz z tym będzie bardzo wysoki moment obrotowy a dla mojej skrzyni 6hp26 i konwetera Z83 to zabójstwo.


I też ciekawe czy da się ustawić aby maksymalny moment startował od min 2200 albo 2500 bo teraz mam chyba od 1700 a nie potrzebna mi taka moc w tak niskim zakresie.. Myślę, że idealnie jest jak maksymalna moc i moment jest w przedziale 3000-4500 rpm bo na tych obrotach auto ciągnie podczas jazdy z pedałem w podłodze.

 

Podnosiłeś moc na tych 131 z hybryda?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.