Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam serdecznie!


Zaczynam poszukiwania pierwszego prywatnego BMW. Jeździłem służbową F31, ze względu na budżet szukam kombiaczka, raczej w gazie. Pytanie do Was, specjalistów, o auto z linka:

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-e90-318-z-lpg-alu-18-alpina-stan-bdb-ID6DbZw3.html

- czy przebieg może być realny?

- na jakie problemy związane z gazem się nastawiać?

- czy jednak do zatłoczonego miasta i tras 15km rozważać w ogóle diesla?


Wszelkie sugestie mile widziane, z góry dziękuję?

Edytowane przez Ganner
Opublikowano

Dziękuję za uwagę, VIN dodany.


Niestety ofert gdzieś tam mieszczących się w kryteriach do 18000 PLN + LPG jest bardzo niewiele, automat zawęzi niemal do zera. A przebiegi rzędu 300 kkm + trochę przerażają.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Przebiegami się nie martw, wielu kupuje 180k na liczniku, 500k na kołach :mrgreen:


Ale po to się sprawdza po VINie przebieg, żeby uniknąć takiej wtopy.


Tu możesz jakieś podstawowe info wyciągnąć:

http://www.auto-records.com/

Ale tylko dane z ASO, więc zależy do kiedy była serwisowana, na tyle możesz liczyć.

Opublikowano
Moim zdaniem i pewnie nie tylko moim to kupno silnika n43 nie jest dobrym pomysłem. Chyba że chcesz szybko zrazić się do marki... Awaryjne silnik które wogole nie chcą jechać, i pala nie wiele mniej od 6 cylindrowych, szukaj z silnikiem n53 tj 325i lub 330i też ma swoje bolączki ale pali może 1-2 l więcej a jeździ duuuuzo lepiej. No chyba że lubisz być wyprzedzanym przez emerytów w matizie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Przecież autor szuka n46, a nie n43.

N53 w podanym budżecie to będzie wielka mina :nienie:

Opublikowano

Dziękuję za kolejne odpowiedzi. W linkowanym przeze mnie pojeździe jest n46, mający chyba nie takie złe opinie, 325 czy 330 zdecydowanie nie mieszczą się w budżecie, niestety ;)


Będę bardzo wdzięczny za uwagi co do tego konkretnego auta, z góry dziękuję i pozdrawiam!

Opublikowano

Pomyliłem się rzeczewiscie to 318. Ale przerabiałem cała familie silników tj n42 n46 n43. N43 jest z nich najgorszy i występuje w e9x. Oprócz usterek starszego rodzeństwa dochodzą wtryski i sonda nox. Ale wracając do n46 to znane bolączki tego motoru:

- pompa vacum,

- uszczelniacze zaworów,

- sprezyna podstawy filtra oleju,

- cewki i świece,

- czujnik poziomu oleju,

- valvetronic,

- servomotor,

- napinacz łańcucha, łańcuch i ślizgi,

- czujnik wałka mimośrodkowego,

- sonda lambda, odma


Jeszcze te awarię byłby znośne gdyby ten motor miał ochotę jechać. A na mase jaka posiada e9x to jest dramat moja żona jeździ e46 compact z silnikiem n42, i gdyby był to mój samochód to dawno wyrzucił bym ten motor i wsadził r6. To tylko moje zdanie, żonie mocy starcza ale jeździ tylko do pracy 4km w jedną strone i jak już wyprzedza to rowerzystów :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.