Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam problem z moim Cabrio E46 z 2001r, od jakiegoś czasu po odpaleniu zapłonu i uruchomieniu silnika zaczynają spadać obroty i trochę trzęsie nadwoziem ale po około minucie wchodzi na wyższe obroty i pozornie wszystko jest ok, niekiedy po podjechaniu do skrzyżowania lub zmiejszenia szybkości znowu spadają obroty i kilka razy silnik zgasł. Auto sprowadziłem z Holandii od drugiego właściciela w stanie wizualnym i technicznym bardzo dobrym (jak na ten rok) po zakupie wymieniłem tylko olej z filtrem i świece. Po powrocie do Polski i zrobieniu ponad 1100 km właśnie zaczęły się te spadki obrotów więc oddałem autko do magika który stwierdził że to prawdopodobnie cewki, po wymianie cewek które 1 szt kosztowała jak powiedział 180 zł razem z wymianą zapłaciłem 1350 zł a po przejechaniu 5 km dalej momentami spadają obroty ( zapomniałem dodać że kontrolka silnika się cały czas świeci, od zakupu auta) umieli byście na to coś zaradzić?
E46 Cabrio 325 ci NL
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawdzić błędy u kogoś kto ma pojęcie i sprzęt do diagnostyki bmw, możliwe, że jest lewe powietrze a te cewki majster wymienił niepotrzebnie. Ja u siebie przy przebiegu 365 tys. km mam fabryczne z 99 roku.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Też podejrzewam że łapie fałszywe powietrze, tylko teraz pytanie skąd? A co do cewek magik mówił że 4 były spalone i były przebicia na nich...
E46 Cabrio 325 ci NL
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Gumy między przepływomierzem a przepustnicą, zaślepki za kolektorem, przewody odmy, o-ring bagnetu w misce olejowej, pęknięta pokrywa zaworów, jest trochę możliwości.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Czyli możliwość jest wiele, zrobię chyba tak jak pisałeś wcześniej muszę namierzyć jakiegoś mechanika tylko od BMW w mojej okolicy. Jestem z okolic Opola czyli myślę że w Opo raczej znajdę takiego majstra :)
E46 Cabrio 325 ci NL
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Napewno kogoś znajdziesz, obstawiam czujnik położenia wałka ssącego, ale oczywiście najpierw pod komputer!
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Znalazłem znajomego który też ma e46 cabrio już od 2011 r i ma pełny program na PC do diagnostyki tego konkretnego modelu, czy jest szansa na namierzenie usterki takim programem? Czy niezbędne będzie szukanie mechanika typowo od bmw?
E46 Cabrio 325 ci NL
  • 3 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kup sobie interfejs (niecałe 100zł) , zainstaluj INPE i podaj błędy, może naprowadzą na usterkę.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
Co do programu to inpa. Czy pokaże wszystko-nie ale może naprowadzić. Miałem tak dwa razy...za pierwszym komp nie pokazał błędu, a była nieszczelność w dolocie (mechanik ogarnięty, szybko namierzył, nowa rura dolotu ori za 200zł załatwiła temat). Drugi raz było podobnie, tyle że tutaj od razu wywalił błąd czujnika położenia wałka (ten z przewodem). W zamienniki zrażony poprzednimi akcjami z czujnikami już się nie bawiłem. 380zł ori z ASO po jakiś tam niby rabatach załatwił temat. Spokój do dziś. Teraz trzeci raz walczę ze spadkami obrotów na wolnych (o czym w innym wątku), ale teraz mam tylko w określonym przedziale temperatury 40-70st. Poszukiwania trwają... :mad2: Czasami to trudna miłość.
Opublikowano
Ja sprawdzałem ten błąd silnika na 3 komputerach u trzech magików i praktycznie na każdym pokazały się inne błędy, jeden mistrz wymienił mi 8 cewek i jeden czujnik od chłodnicy (przy okazji) i zapewniał że błąd zniknie a silnik już będzie pracował równo (robiąc przy tym bez mojej wiedzy 50km na trasie dla próby, to już zostawię bez komentarza) na co na koniec zapłaciłem 1400 zł, po wyjeździe z warsztatu po 5 km błąd się zaświecił znowu a silnik znowu niekiedy chodzi nie równo przy odpalaniu i momentami spadają obroty. Dlatego teraz chce spróbować sprawdzić na specjalnym programie do diagnostyki konkretnie tego modelu i może wtedy się namierzy główny problem
E46 Cabrio 325 ci NL

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.