Skocz do zawartości

Problem z elektroniką.


kazan96

Rekomendowane odpowiedzi

Witam , odebrałem świeżo auto od mechanika a tu takie kwiatki wychodzą.. pacjent to e82 2010 rok.

Nie działają szyby , jak się zamyka drzwi to się nie dosuwaja , nie działają migacze , nie działa regulacja lusterek . W zasadzie to nic nie działa. Działa tylko klima , radio i szyberdach. Auta nie idzie nawet zamknąć z pilota. Czy jest możliwe że podczas wyjmowania tylnych kanap mógł odczepić jakiś przewód? Wcześniej wszystko ładnie działało. Ewentualnie gdzie szukać przyczyny? Czy padł moduł? Jest to możliwe ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Wyglada ze uwalił ci moduł FRM3. Odpinał akumulator lub coś kodował? Teraz pozostaje ci poszukać osoby która ci go naprawi. Tu na forum jest np. Temsky740 lub chyba cursor też ma sprzęt. Odezwij się do nich to piwinni pomóc.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
To nie wina mechanika. Ci co siedza w temacie wiedza, ze frm3 potrafi kleknac podczas samej diagnostyki. Wystarczy skan i po wszystkim. Spotkalo mnie to wiele razy. Nawet na podpietym zasilaniu zewnetrznym. Taki urok tego badziewia.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Tylko jak to zrobic? Chyba tylko na stole, bo te doopowate to wyskakuja jak tylko dotkniesz obd i zaczniesz skanowac, o programowaniu nie ma juz wtedy mowy bo jest odciety od lini can...Kazdemu klientowi wyciagac frm przed diagnostyka i flaszowac, jak to ludziom wytlumaczyc? Panie, wszystko dzialalo jak auto wstawialem, nikt tego nie rozumie, sadzi ze to wina warsztatu. Ostatnio uwalilem x6, nawet nie mialem isty tylko totalnie inny soft do dme, skanowalem tylko ecu silnika a frm wyskoczyl....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie mowię o każdym użytkowniku auta. Mowię o osobach, które jak ja dodatkowo zajmują się kodowaniem, programowaniem i diagnostyką. A jak wiadomo, podczas tego typu prac, zdarzają się sytuacje, o wiele gorsze niż wysypanie się oprogramowania modułu FRM3.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Tacy to luz, ale zwykły mechanik, który odepnie baterie, albo podepnie skaner, nie ma nawet pojęcia, że coś spitolił. Ratowanie modułów BMW to taki osobny temat i nawet ci od kodowania nie mają sprzętu do tego.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam.

Tez miałem ten sam problem ,pilot nie zamykał ,po wyjęciu kluczyków kontrolki się świeciły .Po wyjściu z samochodu wycieraczki same się uruchamiały.

Powodem było zwarcie kilku przewodów, w prawym tylnym nadkole,po po połączeniu i zaizolowaniu nie ma problemu z i wariactwa ustały

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.