Skocz do zawartości

BMW 523 M52 nie odpala błąd 12 potencjometr - rozwiązany...?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam,


Od kilku dni borykam się z problemem dolotu. Zaczęło się od tego, że w czasie jazdy auto nie miało mocy i zgasł na środku drogi (potrzebny był hol). Po podłączeniu do kompa pokazał się błąd 12. Więc nazajutrz podmieniłem z rana czujnik, zapalił od strzała ,więc myślałem, że po problemie, ale gdy pojechałem na testy, akcja się powtórzyła, oczywiście błąd potencjometr i jeszcze Tankenluftsventil, więc podmieniłem ten zawór, do tego czyszczenie przepustnicy i wymiana gumy od przepływomierza do przepustnicy. Po tych czynnościach 2-3 dni było ok, ale błąd wczoraj powrócił. Więc zdesperowany podmieniłem przepustnicę, myśląc, że będzie po problemie, a tu zonk i odatkowo po włączeniu zapłonu słychać pod maską jak zawór odpowietrzający "pyka" jakby przekaźnik zmieniał styki co sekundę i wtedy nie da się zapalić, przestało zapalił, więc pojechałem na testy no i ledwo wróciłem. Ostatecznie wyrzuca mi dwa błędy screen poniżej. Może to jakaś bzdura za to odpowiada... proszę o pomoc


https://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/ccf3eb6bd0b5fa90

Edytowane przez robson809
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak jak kotin44 pisze, sprawdź wiązkę czy nie jest gdzieś przetarta.
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.