Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam może ktoś mi pomoże w ustaleniu co jest przyczyna.

BMW E39 M52B20 97r

Jakieś 1,5 miesiąca temu w aucie zostało wymienione

Uszczelka pokrywy zaworów

Uszczelka kolektora wydechowego

Paski Wieloklinowe

Po wymienię zrobiłem jakieś 1,5tys km była w tym trasa na Niemcy.

W trasie wszystko w porządku zero jakiś objawów na postojach jak i w trasie. Jak już Dojechałem do miejsca docelowego zatrzymałem się na światłach auto zaczęło się dziwnie zachowywać , zaczęło trząść silnikiem na wolnych obrotach i przy dodawaniu gazu dusić się i dziwne cykanie z pod maski .

Następnego dnia pozmieniałem cewki , dalej trzęsie silnikiem przy odpinaniu 1 cewki Silnik wg nie reagował na następne cewki Silnik czuć ze reaguje. Myślałem ze cewka poszła Wiec kupiłem cewki (Bosch ). Ale dalej to samo zero reakcji na tym 1 cylindrze.

Następnie wymieniłem.

Czujnik położenia Wału (SIEMENS)

Czujnik położenia walka rozrządu (BMW OE)

Odme wraz z przewodami (Febi) tu się przydało bo była zawalona i przewody już liche

Niestety nic to nie pomogło, zamówiłem wiec Miernik ciśnienia do sprawdzenia kompresji, wyniki były takie

1 cylinder ledwo podnosiło wskazówkę

2/3/4/5/6 cylinder po 14 barów

Udało mi się znaleść serwis który podłączył auto pod komputer program na wydruku (esi tronic 2.0 )pokazało takie błędy

Luftmassen- oder Luftmengenmesser Zündkreis Zylinder 1 Nockenwellen Positionsgeber Relais Kraftstoffpumpe Kurbelwellen Positionsgeber Drosselklappen-Potentiometer Temperaturfühler Kühlmittel

Tu filmik z pracy silnika po pary dniach jak auto stało słychać jakieś stuki


https://youtu.be/9kTM2pjlX7I

Opublikowano
Nie dziw się że masz kłopoty jak jeden cylinder nie ma ciśnienia. Żadne cewki nie pomogą. Może stanął pierścień demba. Możesz ratować się intensywnym plukaniem silnika a jeśli nie chcesz to rozbierać silnik. Możesz zrobić próbę olejowa
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak dla mnie to bez zdjęcia głowicy sie nie obędzie, na moje oko cos z zaworami, ale bez rozbiorki silnika to tylko gdybanie.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano

Ja bym od razu spróbował z płukanką, to najprostszy i najtańszy sposób na przywrócenie silnika do pełnej sprawności. W 101 napraw był taki przypadek słabej kompresji na jednym cylindrze, Grześ zastosował płukankę i auto odżyło. Podejrzenie padło na zawieszony zawór przez zanieczyszczenia.



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

BMW - Bardzo Mądry Wybór ;-)

http://forum-lines.ru/rez/ab278744.gif

Opublikowano

Zamówiłem ten środek Pro-Line Engine Flush Zobaczymy czy coś pomoże

I nowy olej Liqui Moly Synthoil High Tech 5W-40

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.