Siemanko, miał ktoś taką sytuacje silnik N57 3.0 525d 204
Na początku serwisu został zmieniony olej na (Ravenol VMP 5W30 ) filtr oleju Mann i filtr paliwa Mann, jadąc na urlop temperatura na zegarach stała sztywno na 100* wracając tak samo 100*.
Po paru dniach miałem następny serwis na wymianę Płynu chłodniczego okazało się ze trzeba wymienić Pompę wody założona została z firmy INA oraz króciec wody firmy Topran zalany świeży płyn chłodniczy OME . Jeżdżąc po mieście od wymiany temperatura oleju na liczniku nie przekraczała 100*. Ruszając w trasę na Niemcy zaobserwowałem że wskazówka na liczniku przekracza temperaturę 100* z ukrytego menu pokazywało różne parametry płyn chłodniczy 105* czasem 107* tak samo było z temperatura oleju 102* do 107*
I teraz mam problem czy jest to prawidłowa temperatura pracy silnika