Skocz do zawartości

Pejti35

Zarejestrowani
  • Postów

    36
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 528 1997
    F10 525d N57 2011

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Pejti35

  1. Siemanko letnie też tak nabijasz ? Podjadę dziś na stację i dobije tak jak u Ciebie
  2. Właśnie wjechały letnie takie same jak u Ciebie i nabiłem wszędzie po 2.4
  3. Siema Godfather i jakie zastosowałeś ciśnienie w oponach mam tak samo jak Ty i szukam informacji jak najlepiej dobić ciśnienie
  4. Pejti35

    Wygląd head-up

    Aktualnie mam taki z pomarańczowym i myślałem ze jak są opcje w trybie testu to da się to zamienić na ten który wrzuciłem na początku tematu
  5. Pejti35

    Wygląd head-up

    Dużo roboty z podmianką co tam trzeba ściągać ? Myślę że wezmę i też to wymienię tylko muszę zlokalizować po nr jaki będzie właśnie z białym kolorem
  6. Pejti35

    Wygląd head-up

    Tak z katalogu ale jak zrobię tryb testowy hud to pojawia mi się to ze zdjęcia powyżej i myślałem że jest opcja zmiany tego. No to nic zostaje szukać nowszego i to podmienić
  7. Pejti35

    Wygląd head-up

    Licznik mam zmieniony na 6WB początkowo miałem z nim problemy bo nie chciał działać mi aktywny tempomat i martwe pole w lusterkach po paru próbach udało się to jednemu chłopakowi ogarnąć i to zakodować. Mam ten hud jeszcze pomarańczowy i z czystej ciekawości pomyślałem czy mogę mu zmienić wygląd na inny
  8. Pejti35

    Wygląd head-up

    Witam może ktoś coś w tym temacie ogarnia czy jest możliwość zmiany wyglądu HUD w F10 2011r ? Z ciekawości wcisnąłem przełącznik HUD na około 10 sekund, następnie wyskoczył mi tryb testowy różnych obrazów i zaciekawił mnie jeden z nich ale nie wiem jak go zakodować
  9. Siemanko od jakiegoś tygodnia czuję dziwne zapachy w samochodzie dziś zajrzałem pod maskę i zauważyłem takie czarne okopcenie między chłodniczka a przewodem AGR czy to też podlega pod tą akcję? Z nr win nie ma nic o akcji serwisowej na moją chlodniczke dzwoniąc do BMW w Gliwicach mam wstępnie umówiony termin na oględziny tej chłodniczki jeśli się okaże że to jest przyczyną smrodu spalin w aucie to zrobią a jeśli coś innego koszt diagnostyki 630 zł
  10. Witam udało Ci się zlokalizować przyczynę tej awarii ? Mam podobna sytuacje nowy sterownik a po kilku miesiącach wyskakuje błąd 243700 kasuje go ale powraca
  11. Tak roleta jest, przez aplikacje btool sprawdzałem otwiera się i zamyka
  12. siemanko zrobiłem ten test jak opisałeś w moim przypadku temperatura oleju i płynu chłodniczego nie spadła wg. jazda autostrada 140km temperatura podskoczyła do 105/7 Sprawdzałem tez między chłodnicami było czysto
  13. Tez używam apki Btool ale ona akurat potrafi podawać zawyżone temperatury względem tego co pokazuje na liczniku. Z tego co wiem nie bylo zmiany Softu, na dniach zobaczę co się dzieje między chłodniami
  14. Siemanko, miał ktoś taką sytuacje silnik N57 3.0 525d 204 Na początku serwisu został zmieniony olej na (Ravenol VMP 5W30 ) filtr oleju Mann i filtr paliwa Mann, jadąc na urlop temperatura na zegarach stała sztywno na 100* wracając tak samo 100*. Po paru dniach miałem następny serwis na wymianę Płynu chłodniczego okazało się ze trzeba wymienić Pompę wody założona została z firmy INA oraz króciec wody firmy Topran zalany świeży płyn chłodniczy OME . Jeżdżąc po mieście od wymiany temperatura oleju na liczniku nie przekraczała 100*. Ruszając w trasę na Niemcy zaobserwowałem że wskazówka na liczniku przekracza temperaturę 100* z ukrytego menu pokazywało różne parametry płyn chłodniczy 105* czasem 107* tak samo było z temperatura oleju 102* do 107* I teraz mam problem czy jest to prawidłowa temperatura pracy silnika
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.