Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Patrzysz na koszt zakupu, a ja patrzę na koszt posiadania :)

I absolutnie nie wierzę w rabat 16% dla M3, dla mnie to 100% ściema, wiele razy na forum ludzie się przechwalali rabatami, które były nieosiągalne dla kogoś, kto kupuje nowe BMW raz na rok/dwa. Duże rabaty to były tylko jak pokazali nowy model albo LCI i musieli się pozbyć stocku.

Opublikowano
16% było realne, sam takowy dostałem.
http://i607.photobucket.com/albums/tt156/henake/auta-1_zps844b52e9.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Patrzysz na koszt zakupu, a ja patrzę na koszt posiadania :)

I absolutnie nie wierzę w rabat 16% dla M3, dla mnie to 100% ściema, wiele razy na forum ludzie się przechwalali rabatami, które były nieosiągalne dla kogoś, kto kupuje nowe BMW raz na rok/dwa. Duże rabaty to były tylko jak pokazali nowy model albo LCI i musieli się pozbyć stocku.

Mogę Ci wysłać zamówienia na priv więcej wiary. Teraz jest troche gorzej ale te 10%+ bez problemu do ugrania na M na zwykłe modele lepiej.


Licząc koszt posiadania pamiętaj jaki mamy wibor i jaki będzie koszt finansowania 400tyś a jaki 700tyś.

Można kupić za gotówkę ale przy obecnych przepisach podatkowych i limicie 150 netto jest to nie opłacalne.

Opublikowano
Mogę Ci wysłać zamówienia na priv więcej wiary. Teraz jest troche gorzej ale te 10%+ bez problemu do ugrania na M na zwykłe modele lepiej.


Licząc koszt posiadania pamiętaj jaki mamy wibor i jaki będzie koszt finansowania 400tyś a jaki 700tyś.

Można kupić za gotówkę ale przy obecnych przepisach podatkowych i limicie 150 netto jest to nie opłacalne.

16% na model wg własnej specyfikacji, zamówiony pod Ciebie?

Ja raz w życiu taki rabat miałem na auto rejestrowane jako demo i tylko ograniczona ilość klientów na salon takie coś dostawała. A reszta wysokich rabatów to zawsze były auta już zamówione.

Opublikowano

Na „nowości” do produkcji miałem najwięcej 17 i 18%.

Z placu 28%.

„Stare” serie 7 miały rabaty po 38-40%, ale mnie nie interesowały.

O jakichś bieda edycjach nie piszę, bo nie kupowałem. No i I połowę 2020 roku (covid) też pomijam.

Sławomir jaką 911 zakupiłeś?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mogę Ci wysłać zamówienia na priv więcej wiary. Teraz jest troche gorzej ale te 10%+ bez problemu do ugrania na M na zwykłe modele lepiej.


Licząc koszt posiadania pamiętaj jaki mamy wibor i jaki będzie koszt finansowania 400tyś a jaki 700tyś.

Można kupić za gotówkę ale przy obecnych przepisach podatkowych i limicie 150 netto jest to nie opłacalne.

16% na model wg własnej specyfikacji, zamówiony pod Ciebie?

Ja raz w życiu taki rabat miałem na auto rejestrowane jako demo i tylko ograniczona ilość klientów na salon takie coś dostawała. A reszta wysokich rabatów to zawsze były auta już zamówione.

 

Sławomir dokładnie tak moje konfiguracje na M3 niestety prawie rok oczekiwania a mialo być 4-5 miesięcy.

Na M340i w mojej konfiguracji ponad 20% w 2021r ale te czasy już szybko nie wrócą oby w ogóle.

Opublikowano

No cóż, raz w życiu miałem możliwość rabatu większego niż 20% i to było na 7er ze stocku, a ponad 10-12% nigdy w normalnym obrocie nie widziałem na oczy, widać jakoś mnie sprzedawcy nie lubią :] Nie słyszałem też o czymś takim z pierwszej ręki nigdy, żeby ktoś ze znajomych miał takowy rabat, nie wiem więc od czego to zależy?


@klakierek

Nie mogę pisać publicznie xD Z pewnych względów moje konto na tym forum jest spalone, nawet myślałem czy nowego nie zakładać, ale mi się nie chce. Niestety w PL chwalenie się czymkolwiek bardziej wartościowym może obrócić się przeciw Tobie, nawet jeśli nic złego nie robisz :roll: Jak chcesz to Ci na priv poślę

Opublikowano

Nigdy nie kupiłem BMW z mniejszym rabatem niż 16% - własny konfig. Stock - wiadomo że więcej rabatu. No chyba że mówimy o motocyklach, tam niższe rabaty niestety.


M3 Touring kocur! Od września można zamawiać, grudzień/styczeń pierwsze odbiory. Mam nadzieje się na pierwsze egzemplarze załapać

Opublikowano
Panowie m3 touring - co sadzicie. Dla mnie kocur.

Kompletnie nie rozumiem czym się ludzie jarają :O No kombi, będzie szybko można przewieźć kartofle :8)

 

Nigdy nie kupiłem BMW z mniejszym rabatem niż 16% - własny konfig. Stock - wiadomo że więcej rabatu. No chyba że mówimy o motocyklach, tam niższe rabaty niestety.

Noo, ja niezmienne, takie rabaty widuję tylko na forum BMW :D

A wszyscy co się chwalą, nigdy nie opisują szczegółów.

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Ponoc 8%


Mam możliwość ogarnięcia nowe m3 z kubłami na początek października

http://i607.photobucket.com/albums/tt156/henake/auta-1_zps844b52e9.jpg
Opublikowano

Czyli dostałem max, liczyłem, że można coś więcej jak 8% :(

Będę za chwile zamawiał ale jednak M4, chociaż mam info od innego dilera żeby się wstrzymać z zamówieniem bo jest sporo sztuk w drodze do dilerów i będzie można coś wybrać.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ktory kolor? Sam mam dylemat i to straszny

 

M3 brałbym tylko w szarym macie, piękny kolor na żywo IMO dla tego samochodu.


M4 to faktycznie dylemat spory :D

Opublikowano
M3 brałbym tylko w szarym macie, piękny kolor na żywo IMO dla tego samochodu.

Jak się dowiesz, ile z takim lakierem jest problemu, to nie wiem czy będziesz taki chętny, ja już kiedyś odpuściłem właśnie ten szary mat.

Generalnie dużo lepiej/prościej kupić zwykły lakier i wziąć folię matującą, wygląda to całkiem spoko.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
M3 brałbym tylko w szarym macie, piękny kolor na żywo IMO dla tego samochodu.

Jak się dowiesz, ile z takim lakierem jest problemu, to nie wiem czy będziesz taki chętny, ja już kiedyś odpuściłem właśnie ten szary mat.

Generalnie dużo lepiej/prościej kupić zwykły lakier i wziąć folię matującą, wygląda to całkiem spoko.

Dokładnie tak.

Bo nawet jak weźmie się matowy szary to i tak trzeba go okleić całego PPFem więc koszt robi się 30k+ a bez oklejenia byle lekka szkoda rysa i musimy polakierować min cały bok.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
M3 brałbym tylko w szarym macie, piękny kolor na żywo IMO dla tego samochodu.

Jak się dowiesz, ile z takim lakierem jest problemu, to nie wiem czy będziesz taki chętny, ja już kiedyś odpuściłem właśnie ten szary mat.

Generalnie dużo lepiej/prościej kupić zwykły lakier i wziąć folię matującą, wygląda to całkiem spoko.

 

To samo mówi mój detailer - wszystkie aktualnie BMW mam w pełnej folii, więc jestem przyzwyczajony, że to trzeba od razu po zakupie zrobić :cool2:


Widziałem natomiast na żywo ten mat w pełnej folii akurat na M5 F90 (byłem nawet bliski zakupu, to była jakaś anniversary edition) u Dobrzańskiego i na prawdę robił mega wrażenie, aktualnie najładniejszy kolor w palecie BMW dla mnie dla M-ek.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Panowie, przy kupnie samochodu za około pół bańki, oklejenie ppfem chociażby samego przodu to must have :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Panowie, przy kupnie samochodu za około pół bańki, oklejenie ppfem chociażby samego przodu to must have :)

W m3 koniecznie też tylne błotniki bo jest dramat a to seryjne zabezpieczenie to śmiech na sali.

Progi też warto okleić w całości bo bardzo wystają i się obijają.

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Ja polecam patent Eibacha za grosze (3 rozmiary dostępne) i chroni to zderzak tył i progi przód na froncie przed kamieniami z opon. To taki mini chlapacz z fajnego tworzywa. Jakość 10/10.

eibach-radabdeckungen--281-29.jpg?w=400&h=250&crop-to-fit&wp


Tak wyglądało na mojej starej furze, do nowej to już zamawiam. Polecane jak się ma dodatkowo dystans i to koło faktycznie wyjdzie 1,5 - 2,5 cm, to jest to nieocenione.


310582425_620731176184297_7625699025630859095_n.png?_nc_cat=109&ccb=1-7&_nc_sid=ae9488&_nc_ohc=59L7e1Zxk_IAX9rlYSd&_nc_ht=scontent-waw1-1.xx&oh=03_AVKwcHI3Zmi6IeX7oXEXAU4q5pyEBKHKTKHekJRANtcKhg&oe=63640AE1

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja polecam patent Eibacha za grosze (3 rozmiary dostępne) i chroni to zderzak tył i progi przód na froncie przed kamieniami z opon. To taki mini chlapacz z fajnego tworzywa. Jakość 10/10.

eibach-radabdeckungen--281-29.jpg?w=400&h=250&crop-to-fit&wp


Większość tych osłon wygląda tragicznie na aucie choć z tym od eibacha nigdy się nie spotkałem. Są takie chlapacze dedykowane do G80 różnych firm ale wyglądają jak z fiata 125p.


Tak wyglądało na mojej starej furze, do nowej to już zamawiam. Polecane jak się ma dodatkowo dystans i to koło faktycznie wyjdzie 1,5 - 2,5 cm, to jest to nieocenione.


310582425_620731176184297_7625699025630859095_n.png?_nc_cat=109&ccb=1-7&_nc_sid=ae9488&_nc_ohc=59L7e1Zxk_IAX9rlYSd&_nc_ht=scontent-waw1-1.xx&oh=03_AVKwcHI3Zmi6IeX7oXEXAU4q5pyEBKHKTKHekJRANtcKhg&oe=63640AE1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.