Skocz do zawartości

Temperatura powietrza i powietrza doładowanego e61 525d


terry094

Rekomendowane odpowiedzi

U mnie ISTA pokazuje 30 na postoju a w trakcie przyspieszania 60-80 więc nie piszcie, że 74 na postoju to normalne. Jak dla mnie program w którym odczytano źle interpretuje dane. Edytowane przez elmer80
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik już zamówiony. Auto po nocnym postoju bez odpalenia, odczyt ma 70 stopni więc to na pewno nie jest ok... czy na postoju czy podczas jazdy waha się w granicach 70-80 stopni, także taka temp. to też nie wina postoju i braku chłodzenia. Aplikacja nie ma błędnych odczytów, sprawdzone na innej e61... Także najprawdopodobniej walnięty czujnik na rurze intercoolera.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, to teraz mam zagwozdkę, auto rozgrzane do 95 stopni, na postoju temp. Powietrza doladowanego 44 stopnie, tak samo przy wolnej jeździe po mieście 44-41.podczas wciskania w podłogę do 200km/h na obwodnicy temp. pow. doładowania spada 36-31 stopni, czy tak ma być czy coś nie tak? Z tego co piszecie przy przyspieszaniu powinna wzrastać nawet do 80, u mnie nie ma czegoś takiego. Podpowie ktoś?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz duży IC to taka temperatura byłaby super :p Jak masz ori IC to już lipa.



Nie montujcie tam zamienników. U mnie wytrzymał jakoś 2 miesiące a potem kupiłem uzywke ori na allegro za 25 zł.

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, to teraz mam zagwozdkę, auto rozgrzane do 95 stopni, na postoju temp. Powietrza doladowanego 44 stopnie, tak samo przy wolnej jeździe po mieście 44-41.podczas wciskania w podłogę do 200km/h na obwodnicy temp. pow. doładowania spada 36-31 stopni, czy tak ma być czy coś nie tak? Z tego co piszecie przy przyspieszaniu powinna wzrastać nawet do 80, u mnie nie ma czegoś takiego. Podpowie ktoś?

Nie powinna tylko może a właściwie jest to naturalne zjawisko bo wraz ze wzrostem obrotów silnika turbo przepycha coraz więcej powietrza które spręża więc jak wiadomo z fizyki temperatura rośnie.

Montując większy IC można obniżyć temperaturę.

Jak lecisz dwie paki to IC da radę chłodzić.

Zabawa się zaczyna przy ostrym pałowaniu, hamowaniu i ponownym pałowaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.