Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam, czy ktoś może mi powiedzieć czy temperatura powietrza i powietrza doładowanego jest prawidłowa ? Odczyty na foto.

fbcbf06ba8b9d752.jpg

Edytowane przez terry094
Opublikowano
Temp w dolocie za wysoka no chyba, że przed wykonaniem zrzutu ekranu był ostry but ale to nie pasuje do temperatury spalin no i silnik troszkę niedogrzany.
Opublikowano
Witam, czy ktoś może mi powiedzieć czy temperatura powietrza i powietrza doładowanego jest prawidłowa ? Odczyty na foto.

 

Tak, jest prawidłowa.

Opublikowano (edytowane)
U mnie ISTA pokazuje 30 na postoju a w trakcie przyspieszania 60-80 więc nie piszcie, że 74 na postoju to normalne. Jak dla mnie program w którym odczytano źle interpretuje dane. Edytowane przez elmer80
Opublikowano
Program źle czyta albo czujnik temp powietrza doladowanego ma lekkie zwarcie. Ja juz raz go wymieniałem.

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Opublikowano
Czujnik już zamówiony. Auto po nocnym postoju bez odpalenia, odczyt ma 70 stopni więc to na pewno nie jest ok... czy na postoju czy podczas jazdy waha się w granicach 70-80 stopni, także taka temp. to też nie wina postoju i braku chłodzenia. Aplikacja nie ma błędnych odczytów, sprawdzone na innej e61... Także najprawdopodobniej walnięty czujnik na rurze intercoolera.
Opublikowano
A co jeśli temp. Powietrza doladowanego oscyluje w granucach 21-26 stopni przy temp. Oleju 85 stopni? Czy wszystko w porządku jest? Dodam, czy to na postoju czy to przy bucie to samo jest. 3.0 d 218 km.
Opublikowano
W trakcie przyspieszania zawsze rośnie temperatura powietrza doładowanego. Zwykła jazda po mieście robi się 40. Temoeratura wzrasta momentalnie. Kwestia sekund jak rośnie i opada.
Opublikowano

Problem robi się dopiero wtedy jak temp. jest stale wysoka tak jak u mnie. Zauważalnie auto tak jakby przy niższej partii obrotów straciło sporo na mocy, dopiero od ok. 3 tyś.

rpm jakoś jedzie.

Opublikowano
Panowie, to teraz mam zagwozdkę, auto rozgrzane do 95 stopni, na postoju temp. Powietrza doladowanego 44 stopnie, tak samo przy wolnej jeździe po mieście 44-41.podczas wciskania w podłogę do 200km/h na obwodnicy temp. pow. doładowania spada 36-31 stopni, czy tak ma być czy coś nie tak? Z tego co piszecie przy przyspieszaniu powinna wzrastać nawet do 80, u mnie nie ma czegoś takiego. Podpowie ktoś?
Opublikowano

Jak masz duży IC to taka temperatura byłaby super :p Jak masz ori IC to już lipa.



Nie montujcie tam zamienników. U mnie wytrzymał jakoś 2 miesiące a potem kupiłem uzywke ori na allegro za 25 zł.

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Opublikowano
Panowie, to teraz mam zagwozdkę, auto rozgrzane do 95 stopni, na postoju temp. Powietrza doladowanego 44 stopnie, tak samo przy wolnej jeździe po mieście 44-41.podczas wciskania w podłogę do 200km/h na obwodnicy temp. pow. doładowania spada 36-31 stopni, czy tak ma być czy coś nie tak? Z tego co piszecie przy przyspieszaniu powinna wzrastać nawet do 80, u mnie nie ma czegoś takiego. Podpowie ktoś?

Nie powinna tylko może a właściwie jest to naturalne zjawisko bo wraz ze wzrostem obrotów silnika turbo przepycha coraz więcej powietrza które spręża więc jak wiadomo z fizyki temperatura rośnie.

Montując większy IC można obniżyć temperaturę.

Jak lecisz dwie paki to IC da radę chłodzić.

Zabawa się zaczyna przy ostrym pałowaniu, hamowaniu i ponownym pałowaniu.

Opublikowano
IC ori, tylko lekko przygnieciony po małej kolizji ale sprawdzany był i jest szczelny PRAWDOPODOBNIE. A czy nieszczelność odlotu miała by wpływ na tą temp. bo coś mi się wydaje koło 2000 obrotów taki świst, po kupnie auta tego nie było.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.