Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam serdecznie ! Czy ktoś wcześniej wymieniał może poduszki na wale ? Przednia i tylna ? Posiadam wibracje przy stałej prędkości i gdy auto schodzi z prędkości . Chce wymienić poduszki , ale nie wiem które kupić bo jest wiele z różnymi wymiarami i rozstawami . Czy poduszki są takie same wymiarowo tyl i przód? Czy jest jakaś różnica? Auto f10 2010 rok 3.0 n57 silnik 8-smio stopniowa sportowa skrzynia dodam vin gdyby ktoś mógł mi pomóc z doborem części. VIN - WBAFW52090C375089 VARIANT FW52 .Z góry dzięki za jakiekolwiek najkierowanie .
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wibracje przy stalej predkosci to raczej nie jest ani wal ani poduszki.
Opublikowano
U mnie jest podobnie, ale powyżej 100km/h I wymieniłem tarcze i klocki, inne koła założyłem lecz nadal to samo. Następny ruch to napęd do diagnozy. Części dobierałem po vin w sklepie na forum. Jak naprawisz daj znać co było powodem.
Paweł.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Sprawdzałem kiedyś wały z 528xd. Dawałem to do firmy R-Service z Bielska-Białej.

Takich firm jest w Polsce pewnie wiele...kosztowało to jakieś niewielkie pieniądze i było ok.

Opublikowano
Zmagam się z tym samym problemem. Napęd xdriv. Koła i tarcze sprawdzone i wymieniane też. Myślałem o wale a teraz to już sam nie wiem. Chętnie dowiem się o rozwiązaniu Twojego problemu.
Opublikowano
Aktualizacka tematu . Wymieniłem wszystkie 4 opony na nowe ,dalem felgi do sprawdzenia , felgi ok zostały wyważone , a na koniec zrobiłem zbieżność na hunteze. Wi rację sa mniejsze dodam, że teraz występują tylko na zimnym silniki ... kiedy auto nabierze temperatury winracji nie ma . Jak napisałem wcześniej jest to najbardziej odczuwalne z rana przez pierwsze 20-30 min jazdy ... wtryski sprawdziłem na kompie (prog. Delphi ds150) wszystmie trzymają zakres -0,1 oprócz wstrysku numer 6 -0,6 ale sprawdziłem podczas jazdy i wraca on do zakresu -0,1 więc chyba ok ? Połowę auto juz wymieniłem a problem nadal jest . Ktoś mi powiedział że mogą być do poduszki wału , ale czy wibracje nie występowały by caly czas i podczas przyspieszania? U mnie tego nie ma no i jest teraz tylko na zimnym silniku . Dodać że klapy wirowe zostały wyzucone fizycznie i z ecu ( był z nimi problem od samego początku kupna auta ) ręce opadają...
Opublikowano

Lista rzeczy które zrobiłem:

Nowe opony,wyważanie, zbierznosc na 4 koła, tarcze klocki przód, 4x wahacze dolne przód, serwis skrzyni (wymiana dynamiczna oleju),poduszki silniki i skrzyni , klapy wirowe wywalone plus nowa mapa bez klap . Egr był na początku zaślepiony ale auto wpadalo w tryb awaryjny z błędem różnicy temperatur z tego co pamiętam. Wibracje nadal zostały z tym ,że teraz na zimnym silniku . Czasami trzesie troszkę autem na postoju w trybie skrzyni D po przelaczniu na tryb N nie ma wibracji. Byłem u specialisty od skrzy i powiedział mi ,ze to nie ma nic wspólnego z skrzynia ponieważ skrzynia w trybie D drive na postoju nie pracuje gdzie ówdziesz sa te wibracje ( na postoju ) ktoś ma jakieś pomysły?

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Skąd jesteś?
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Znajdź sobie tam mechanika bo wycinając wszystko po kolei do niczego nie dojdziesz. Jest tam jeden kolega z forum kkx5. Spróbuj się z nim kontaktować, BMW ma w małym palcu.
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.