Skocz do zawartości

Bmw e39 530d brak mocy


Wojciux1

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 104
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze

No, jak poduszki zużyte to trzeba wymienić :)

Jak wężyki są powyrywane to raczej nie będziesz wiedzieć gdzie wetknąć wężyk. Nie wiadomo co z króćcami do których są podłączone w poduszki, jeden jest kątowy, drugi prosty. Najlepiej wyjąć poduszki to wtedy od razu będziesz widział czy nie są uszkodzone - czy olej z nich nie wycieka.


Pisałem już wcześniej - kup wężyk silikonowy 3mm średnicy, min. 5m długi i króćce na wszelki wypadek, wymień wszystko i będzie spokój dożywotnio. To co pokazałeś na obrazku to jest wężyk typowo paliwowy i się nie nadaje, bo podciśnienie wysusza i efekt jest taki, że pęka. Przerabiałem to, bo też nie wiedziałem - po roku znowu wymiana, wszystkie końcówki popękały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Teraz coś więcej wiadomo :cool2:


Pierwsza rzecz to pompa ciśnienia wstępnego, ta w progu pod kierowcą. Ciśnienie powinno być 4 bar i przy obciążeniu spada minimalnie, najlepiej wcale. U ciebie widać, że przysiada do 3,22 bar (i to na postoju !) co będzie powodowało, że auto nie ma mocy na wysokich obrotach. Są dwie możliwości, albo wysiada ta pompka (wyje, hałasuje), albo puszcza zaworek powrotny (za filtrem paliwa). Zwykle pierwsza usterka występuje częściej. Można to zweryfikować zaciskając przewód paliwowy za tym zaworkiem. Jeśli ciśnienie dalej będzie siadać to pompa nie daje rady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
pompa wyje jak cholera
:cool2:

 

Tutaj zacisnąć?

Raczej tak. Nie pamiętam jak to idzie po kolei, bo dawno tam nie zaglądałem, ale zaworek masz po prawej stronie fioletowej strzałki więc za nim tak jak paliwo płynie już z filtra. Ale jak pompa wyje to pewnie i tak do wymiany.


Wtryski są całkiem rześkie.


Nie pisz tak postów jeden pod drugim. Raczej kliknij edycję. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Ooo, czyli jednak zawór. Ze względu na to, że jest on okrutnie drogi to teraz są dwie opcje: albo regeneracja - ogólnie rzeźba, musisz poszukać w necie, coś ze sprężynką się robi, nie wiem na ile pomaga, albo zakup takiego epmana z regulacją.


Chociaż mimo wszystko jeśli twierdzisz, że pompa wyje to może należało by się jej przyjrzeć. Może jeszcze jest oryginał. Chociaż uprzedzam, że u mnie tez wyje od nowości, bo mam zamiennik Marelli więc nie zawsze to wyrocznia z tą pompą.


Aha i oczywiście nie można jeździć na stałe z tym zaciśniętym wężykiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Tak, to jest to cudo. Trzy wężyki i zaworek...


Coś tam znajdziesz o Epmanie. Ja nie miałem tej przyjemności jeszcze, żeby go zakładać.

https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=156&t=146766&p=2357335&hilit=epman#p2357335

Powinno być P&P choć gdzieś tam jest śrubka do regulacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Czy masz jeszcze jakieś niesprawne podzespoły to się okaże, ale jak było niewiele ponad 3 bar to nie ma szans, żeby auto jechało jak należy gdy nie dostaje paliwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.