Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam problem jak w temacie. Ze strzegła wycieka mi płyn hamulcowy (jak przez noc stoi w garażu to rano jest już spora plamka). Mam pytanie czy da się to jakoś tymczasowo uszczelnić nie rozbierając wszystkiego :? czy nie obejdzie się bez wymiany uszczelki
Opublikowano

... ale tam nie co rozbierać , siłownik sprzęgła jest na zewnątrz skrzyni z prawej lub lewej strony , trzeba go tyko odkręcić , / płyn będzie uciekał / jak cieknie to poszła marżetka , możesz kupić komplet naprawczy uszczelniaczy albo siłownik / komplet gumek to ok. 10 - 15 zł /

 

w sumie po demontarzu wygląda tak :

 

http://www.allegro.pl/item127997908_bmw_e34_e36_wysprzeglik_idealny_.html

 

jak go rozbierzesz to tam jest tylko gumka ,marżetka i oring no i oczywiście tłoczek - ale ten pozostaje - wymieniasz tylko elementy gumowe .

 

... tymczasowo to chyba nie bo zostaniesz bez biegów jak na postuju to spoko - gorzej jak w czasie jazdy :mrgreen:

* - w zależności od typu i wyposażenia
Opublikowano
Pisząc ze płyn ucieka ze sprzęgła miałem na myśli połączenie silnika ze skrzynią (dokładnie w tym miejscu kapie)

To chyba nie cieknie Ci ze sprzęgła, tylko olej wywala na połączeniu silnika ze skrzynią przez simering. Niestety naprawa tego wiąże się z wywaleniem skrzyni i sprzęgłą :cry2:

Człowiek nabiera doświadczenia z wiekiem. Szkoda, że jest to wieko od trumny.
Opublikowano

Dokladnie. Roboty jest troche przy tym. Jezeli natomiast nie planujesz tego robic w najblizszym czasie to kontroluj stan oleju w silniku.

Minuse moze byc rowniez to, ze olej bedzie sie dostawal na okladzine sprzegla co moze spowodowac, iz bedzie sie ono slizgac.

Opublikowano
Przepraszam chyba źle się wyraziłem. Pisząc ze płyn ucieka ze sprzęgła miałem na myśli połączenie silnika ze skrzynią (dokładnie w tym miejscu kapie). Chodzi o e36 1,8 M40

 

DUCHu - ale namieszałeś :mrgreen:

 

jeżeli w tym miejscu wycieka płyn hamulcowy/ a zbiorniczku ubywa go ? / to wina wysprzęglika / przepuszcza płyn do kołnierza obudowy skrzyni / jeżeli to " oliwa " to jak wspomniali koledzy - simering na wale - oby to pierwsze :cool2:

* - w zależności od typu i wyposażenia
Opublikowano

... tymczasowo to nie za bardzo - czeka na wymianę simering - ale też jest pytanie który poszedł na wale czy na wałku skrzyni - ubytki mogą być w silniku albo skrzyni ...

 

są różne specyfiki do regeneracji uszczelniaczy / podobno " poprawiają " ich elastyczność / wlewane do oleju typu motodoktory ale ja tego bym nie stosował w silniku , z drugiej strony jak już kapie to chyba to ten drugi wydatek ....

* - w zależności od typu i wyposażenia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.