Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć Panowie,


czy któryś z Was analizował temat (albo montował nawet) hak do X5tki? Nie zamówiłem do swojego, a jednak po czasie stwierdzam, że by się przydał... Zakładam, że odpada opcja oryginalnego BMW do X5 w ASO, bo z tego co słyszałem koszty tak części, ale przede wszystkim montażu są zupełnie kosmiczne.

Myślałem natomiast o haku Westfalii lub Wittera (też grupa Westfalia) + dedykowana wiązka do X5. Cena to około 1500-1800 zł. Ale nie wiem jak w praktyce wygląda zamontowanie tego, na ile trzeba ingerować w auto (gwarancja...), jak to kosztowo z montażem wygląda.


Może ktoś z Was ma te "rozterki" już za sobą?:)


Pozdrawiam

Opublikowano
Widziałem ostatnio, że w X6 dokładał ktoś w Mobilne kodowanie i wychodziło to rozsądnie cenowo. Ale nie znam firmy na tyle, aby ją polecać lub nie.
Opublikowano
Miałem w x3 hak tej firmy. Był ok. Też chce zamontować do x6 i jest problem z gwarancją... Jak zamontujemy hak sami to tracimy na silnik i wszystko co związane z nim (ukł. chłodzenia, skrzynia, turbo itd...) więc czekam 2 lata.
Opublikowano
Ok 14 tys zł. To nie działa tak, że serwisowi zlecamy. Mi tłumaczyli, że jakis ukł. chłodzenia jest inny plus dodatkowe tryby jazdy w komputerze.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie wiem czy akurat w X5 ale w wielu BMW fabryczny hak wiązał się z opcją "układ chłodzenia o zwiększonej wydajności" czy jakoś tak.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.