Skocz do zawartości

Dziwny przycisk... oryginalny czy nie?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pytanie dotyczy sposobu odpalania mojego auta. Wygląda to podobnie jak w starym maluchu - przekręcasz kluczyk żeby włączyć zapłon i dopiero trzeba nacisnąć guzik koło przełączników świateł. Czy to norma czy jakaś prowizorka po uszkodzeniu stacyjki? Wszystko wygląda jak z fabryki a u innych w e28 tego nie widziałem. Poniżej daje fotke!

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//rekin520.friko.pl/inne/przycisk.JPG

Opublikowano

Ewidentna prowizorka.

 

Wygląda wypisz wymaluj jak przycisk włączania rozrusznika od Ursusa C-360.

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Opublikowano
ja bez tego guzika do odpalania mam tak samo dwa takie przelaczniki ale widzialem ze niektorzy maja tam calkiem inaczej ale to jest chyba kwestia zmian wprowadzonych po 86 roku. ten drugi przelacznik obok oswietlenia wnetrz kabiny sluzy do przeciwmgielnego z tylu itp...

----------------------------------------------------

Sprzedam: Liczniki Używane Do BMW 1502 - 1602 - 1802 - 2002 - 2002tii . Seria I i II .

3 rodzaje sportowych kierownic

-----------------------------------------------------

Opublikowano
Od lewej: potencjometr od regulacji jasności oświetlenia deski rozdzielczej, włączanie świateł (1- postojówki, 2- mijania), włączanie świateł przeciwmgłowych (1- tylnych, 2 - tylnych i przednich jednocześnie), włącznik oświetlenia szoferki :wink: no i wreszcie ten mój starter :8) Znajomy w e28 w tym miejscu miał np coś w rodzaju tempomatu - taki mechaniczny, jak dawniej w fiatach czyli druga linka podłączona do przepustnicy. Tyle że on miał K-jet
Opublikowano

Dziwne my mamy 1987 i mamy tak samo jak Bartek ale Mucha ma tez tak dziwnie w swojej 528e...

ps. Bartek to jest swieza fota?? jescze nie granatowe wnetrze?

moje modele
Opublikowano (edytowane)
Dziwne my mamy 1987 i mamy tak samo jak Bartek ale Mucha ma tez tak dziwnie w swojej 528e...

ps. Bartek to jest swieza fota?? jescze nie granatowe wnetrze?

 

u mnie od lewej jest :

- potencjometr od deski

- wlacznik swiatel - postowojki/drogowe

- przeciwmgla - przelacznik taki sam jak wlacznik swiatel drogowych tzn raz w gore przod, dwa w gore przod + tyl

- oswietlenie - lampki pod sufitem wiadomo 3 pozycje

 

i teraz dwie zagwozki :

- duzy przycisk ??

- kolejny wlacznik jak ten do oswietlenia wnetrza

nie mam pojecia do czego te dwa ostatnie, jestem pewien ze zaraz mnie oswiecicie :D

 

http://img62.imageshack.us/img62/5805/dsc01727ew1.th.jpg

Edytowane przez mucha
Opublikowano
Jak widać 'co kraj to obyczajówka' :twisted2: , co e28 to inne przełączniki. To jeszcze inne zagadnienie - od czego są 2 guziczki na tunelu osłaniającym lewarek od ręcznego - u mnie tylko 'są' ale do żadnych kostek nie podłączone. Mowa o guzikach bardziej od strony tylnej części przy nogach pasażerów siedzących z tyłu
Opublikowano
Jak widać 'co kraj to obyczajówka' :twisted2: , co e28 to inne przełączniki

ha juz wiem do 1984 roku byl stary typ taki ma Michal83 a od 1985 byl nowy typ czyli taki jak ma Bartek :cool2:

A co do Muchy to sa 3 miejsca na 3 panele z przyciskami w 3 miejscu jest albo regulacja switale albo nic... Ty tam masz wlacznik od swiatel przeciwmgielnych tylnych plus oswietlenie wnetrza taki panel wystepowal zawsze posrodku i wtedy kiedy nie bylo halogenow przednich to jest juz nowy typ

i sprawa wyjasniona :wink:

moje modele
Opublikowano
Demontaż przez poprzednich ownerów to w polsce normalka. U mnie lista prowizorek i braków jest pokaźna :mad2: Inaczej bym tego tematu nie zakładał...
Opublikowano
ha juz wiem do 1984 roku byl stary typ taki ma Michal83

 

Tak jest. Ja też mam dwa identycznie wyglądające włączniki świateł głównych i przeciwmgielnych.

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Opublikowano
A propos roczników... dlaczego dekoder VIN podaje mi datę produkcji bodajże 06/1983 a w dowodzie mam 1984? Czy możliwe że silnik leżał w ich magazynie :D rok i w 1984 roku go założyli i puścili auto w obieg? Jak to jest? :oops:
Opublikowano
A propos roczników... dlaczego dekoder VIN podaje mi datę produkcji bodajże 06/1983 a w dowodzie mam 1984?

 

Nic dziwnego. W dowodzie masz wpisywaną datę pierwszej rejestracji.

 

Jest pewna cecha charakterystyczna E28 z pierwszej połowy lat 80. - 7 ostatnich cyfr numeru VIN powinno zgadzać się z 7 ostatnimi cyframi numeru silnika. To jest znak, że masz jeszcze oryginalny silnik.

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.