Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć

Piszę nowy temat bo nie znalazłem nic konkretnego

Mam E61 2006 rok 177KM , aktualnie mam problem z turbiną tzn. ciepła strona żeliwo jest pęknięte i na dzień dzisiejszy jest nie do dostania same żeliwo

Czy mogę zastosować turbo od 530 ? Czy nie będzie problemu z montażem ? Wiem że będzie slabsza z dołu , ale ponoć jest to do ogarnięcia programowo . W tej chwili mam typ 750080 sterowana elektronicznie

Opublikowano
Hej. Twoja turbina to garrett gt2056v. Możesz ją zamienić na tą z 530d gt2260v. Tylko tak jak mówisz, będzie trzeba zrobić program chociaż i tak nie wiem czy będzie wstawać tak jak ta Twoja. Możesz zapytać się chłopaków z CSR Kraków - Regenerowałem tam swoją i regeneruje też tam mój serwis bmw w ktorym pracuje, nigdy nie było problemów z regeneracją a usługa też moim zdaniem jest robiona w porządku. Możliwe że będą mieć takie żeliwo, przynajmniej do mojej z 530d nie było problemów i zrobili mi turbo w 2 dni a też miałem pęknietą stronę ciepłą
Opublikowano
Hej. Twoja turbina to garrett gt2056v. Możesz ją zamienić na tą z 530d gt2260v. Tylko tak jak mówisz, będzie trzeba zrobić program chociaż i tak nie wiem czy będzie wstawać tak jak ta Twoja. Możesz zapytać się chłopaków z CSR Kraków - Regenerowałem tam swoją i regeneruje też tam mój serwis bmw w ktorym pracuje, nigdy nie było problemów z regeneracją a usługa też moim zdaniem jest robiona w porządku. Możliwe że będą mieć takie żeliwo, przynajmniej do mojej z 530d nie było problemów i zrobili mi turbo w 2 dni a też miałem pęknietą stronę ciepłą

Dzięki za podpowiedź . Właśnie o to mi chodzi czy w razie czego programowo da radę zrobić aby wstawała normalnie . No i pytanie czy bez żadnych przeróbek będzie pasować ta od 530 ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Powinienem mieć takie żeliwo.
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Powinienem mieć takie żeliwo.

Dzięki za zainteresowanie , ale właśnie coś znalazłem na Allegro dzisiaj ma przyjść

Opublikowano

No więc odebrałem dzisiaj auto po regeneracji turbiny , założyłem w końcu od 525 tak jak powinno być i klapa nacieszyłem się jazdą przez 20km po 20km stracił całkowicie moc i mam takie błedy w DDE

003F57

004030

004530

czy to oznacza że padł sterownik ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.