Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Błąd 249300. Auto kreci, na plaka ma cheć zapalić. Zagladalem do pompki paliwa pod siedzeniem z prawej to jak rozrusznik zacznie krecic to daje paliwo. Bo na samym wlaczonym zaplonie nic. Filtr wymienilem na nowy

 



Kody błędów BMW


Informacje o usterce


Opis kodu usterki

Monitorowanie ciśnienia szyny przy uruchomieniu silnika. Licznik zwiększa się o 10 ms co 10 ms, jeśli ciśnienie szyny zmierzone podczas fazy początkowej leży poniżej wartości granicznej ciśnienia szyny, chociaż prędkość silnika jest większa niż prędkość diagnostyczna. Licznik zostaje zatrzymany, jeśli ciśnienie szyny w fazie początkowej jest większe niż wartość graniczna.

Błąd jest wykrywany, jeśli licznik przekroczy maksymalny okres.

Maksymalny czas zależy od odczytu odległości pojazdu.

Wartość progowa dla odczytu odległości: 50000 m

- Maksymalny okres, gdy odczyt odległości jest mniejszy niż wartość progowa: 5000 ms

- Maksymalny okres, w którym odczyt odległości przekracza wartość progową: 1500 ms

Wartość graniczna ciśnienia szyny: 180 bar

Prędkość diagnostyczna: 160 obr./min


Warunki kodu usterki

Ogólne warunki Monitorowanie jest przeprowadzane co 10 ms, jeśli silnik znajduje się w fazie rozruchowej i nie występują dalsze usterki układu Common Rail.

Napięcie jednostki sterującej: 9,5 V do 16 V.

Stan terminala


Warunki jazdy

Stan czasu uszkodzenia

Błąd jest wprowadzany, jeśli występuje dłużej niż następujący okres (czas usuwania): 600 ms

Plan serwisowy

1. Sprawdzić układ niskiego ciśnienia paliwa (np. Brak ciśnienia wstępnego zasilania paliwem z powodu awarii elektrycznej pompy paliwa, braku paliwa, zablokowanego czujnika poziomu paliwa).

2. Jeśli ciśnienie wstępne paliwa jest prawidłowe (większe niż 3 bary): Sprawdź wartość czujnika ciśnienia szyny pod kątem wiarygodności i obserwuj towarzyszące wpisy pamięci błędów.

3. Sprawdź, czy nie ma powietrza w systemie i zewnętrznych wycieków.

4. Uszkodzony zawór kontroli ilości paliwa lub zawór regulacji ciśnienia szyny.

5. Pompa wysokociśnieniowa: uszkodzony napęd lub usterka wewnętrzna.

Wpływ na awarię

W niektórych okolicznościach silnik ma dłuższy czas rozruchu lub wcale się nie uruchamia.

Ostrzeżenia

Światła ostrzegawcze Żaden

Wiadomości z Centrum sterowania

Uwagi serwisowe

W przypadku wymiany następujących elementów:

- czujnik ciśnienia szyny

- zawór regulacji ciśnienia szyny - zawór regulacji

ilości paliwa

- pompa wysokociśnieniowa

Wykonaj następującą funkcję serwisową: Usunąć dostosowania, układ paliwowy.

© 2020 - BMWFaultCodes

Opublikowano (edytowane)

Coś w tym temacie silnik ten sam n47 pompa Cr się złuszczyła

Edytowane przez aramiel123
  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano

Panowie poradził sobie ktoś z tym problemem?Mam to samo w F25 .Auto zgasło i za cholere nie chce odpalic.Błąd to oczywiście niskie ciśnienie paliwa na szynie



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano
Stawiam na zacięty EGR. Silnik się dusi, niby kręci i gaśnie. Znam to z autopsji. Czyszczenie EGR lub jego wymiana. Ja na trasie poradziłem sobie z tym zdejmując plastikową osłonkę i śrubokrętem rozruszałem krzywkę od EGR.
Opublikowano
Ja stawiam na wyopiłkowaną pompę ,przerabiałem , wsiadłem pod sklepem zapaliłem dojechałem do domu zgasiłem i już nie odpaliło :evil:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.