Skocz do zawartości

4513 - Oil level sensor fault!


Wojciech309

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem z czujnikiem oleju, z dnia na dzień zaczął wyskakiwać błąd "Oil level sensor fault!" i cały czas wali trójkątem na desce, a po zgaszeniu silnika wyświetla sie auto na pdnośniku. Po podłączeniu komputera pokazuje błąd 4513.

Najlepsze jest to, że czasami odpale zimne auto i nic nie wyskoczy, dopiero po zgaszeniu i ponownym odpaleniu sygnalizuje usterkę.

Ostatnio zmieniałem też olej bo myślałem, że skoro czasami jest błąd a czasem nie to może wymiana oleju pomoże bo i tak już miałem serwis przewidziany.

Teraz pytanie do Was, z racji że i tak nie ufam czujnikom to chciałbym się dowiedzieć czy można jakoś pominąć czujnik? Albo przynajmniej stwierdzić na 100, że to czujnik jest problemem a nie coś innego? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jest możliwość emulacji tego czujnika?

Bo z tego co widzę to poprzez wtyczkę idą 3 piny, zasilanie, masa i transmisja danych(sygnał), jeżeli dobrze rozumiem ;)

Prosiłbym kogoś pojetego elektrycznie o wypowiedź czy mogę ten czujnik pominąć ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko po co drutować skoro nowy np. w Intercarsie kosztuje od 240 (cena detal, producent autlog), a hella (na pierwszy montaż) 335 zł. Po znżkach będzie mniej jeśli ktoś je ma albo w innym sklepie.

A DPF jeszcze jest czy też już wycięty?

 

Zupełnie niepotrzebne są Twoje uszczypliwe uwagi. Ja również mam uszkodzony czujnik (już Drugi z kolei) i nie zamierzam wymieniać na trzeci. Jeśli ktoś posiada informacje jak wykodować to dziadostwo to proszę o opis.


PS. Mam zrobiony program, usunięty DPF, Wyrzucone klapki, zlikwidowany EGR i wykastrowaną chłodnicę EGR i co mi pan zrobisz? Tak mam bo tak, nie płace padalcom za coś co się wiecznie psuje i do tego ma ceny z kosmosu. Jak łatwo policzyć nie posiadam czterech problemów, latam na tym już ponad 50 tyś, auto dwukrotnie przeszło rygorystyczny przegląd techniczny ( Polskie przeglądy przy tutejszych to jakiś ponury żart) łącznie z analizą spalin.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Tylko po co drutować skoro nowy np. w Intercarsie kosztuje od 240 (cena detal, producent autlog), a hella (na pierwszy montaż) 335 zł. Po znżkach będzie mniej jeśli ktoś je ma albo w innym sklepie.

A DPF jeszcze jest czy też już wycięty?

 

Zupełnie niepotrzebne są Twoje uszczypliwe uwagi. Ja również mam uszkodzony czujnik (już Drugi z kolei) i nie zamierzam wymieniać na trzeci. Jeśli ktoś posiada informacje jak wykodować to dziadostwo to proszę o opis.


PS. Mam zrobiony program, usunięty DPF, Wyrzucone klapki, zlikwidowany EGR i wykastrowaną chłodnicę EGR i co mi pan zrobisz? Tak mam bo tak, nie płace padalcom za coś co się wiecznie psuje i do tego ma ceny z kosmosu.

 


To są uszczypliwie uwagi....???. To ja już sobie wyobrażam twoja osobę, bezpośredni kontakt z tobą, rozmowę...

Jak byś to wszystko napisał na samym początku to była by szansa ,że odezwała by się do ciebie odpowiednia osoba...

Pozdrawiam i dużo zdrowia......

Edytowane przez Burza1234
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.editer.pl/fotka/a3bfefab4cffc25a1e9d987375e578af_1.jpg

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.editer.pl/fotka/a3bfefab4cffc25a1e9d987375e578af_1.jpg

No myślałem, że nic mnie już dzisiaj nie rozbawi. A tu poszę taki kwiatek :D

Tylko po co drutować skoro nowy np. w Intercarsie kosztuje od 240 (cena detal, producent autlog), a hella (na pierwszy montaż) 335 zł. Po znżkach będzie mniej jeśli ktoś je ma albo w innym sklepie.

A DPF jeszcze jest czy też już wycięty?

 

Zupełnie niepotrzebne są Twoje uszczypliwe uwagi. Ja również mam uszkodzony czujnik (już Drugi z kolei) i nie zamierzam wymieniać na trzeci. Jeśli ktoś posiada informacje jak wykodować to dziadostwo to proszę o opis.


PS. Mam zrobiony program, usunięty DPF, Wyrzucone klapki, zlikwidowany EGR i wykastrowaną chłodnicę EGR i co mi pan zrobisz? Tak mam bo tak, nie płace padalcom za coś co się wiecznie psuje i do tego ma ceny z kosmosu.

 


Jak to są uszczypliwie uwagi....???. To ja już sobie wyobrażam twoja osobę, bezpośredni kontakt z tobą, rozmowę...

Jak byś to wszystko napisał na samym początku to była by szansa ,że odezwała by się do ciebie odpowiednia osoba...

Pozdrawiam i dużo zdrowia......

 

Burza1234 Nie mierz ludzi swoją miarą to po pierwsze.

Po drugie chcesz to płać, ja nie zamierzam płacić za błędy producentów samochodów,za to że komuś nie chciało się zainstalować wskaźnika temperatury, a przez awarię termostatu leci DPF, bo auto się nie dogrzewa i nie wypala jak należy.

Tak samo z z czujnikiem poziomu oleju, auto nawet nie pokazuje jego stanu na desce, ale jak się zepsuje to i owszem drze się że trzeba udać się do serwisu na wymianę.

Po co mi to? posiadam miarkę oleju, której jakoś bardziej ufam więc nie widzę potrzeby ciągłej wymiany tego czujnika.

Każdy robi jak uważa, No ale może wszyscy są tacy święci i nie wycinają dpf itp...Nawet tu w Irlandi na 100 samochodów powyżej 10 lat 80% ma wykastrowane auta. Wiem bo mam dużo znajomych w warsztatach, i powiedz Irlandczykowi, że ma zapłacić za wymianę DPF ponad 1000 € to cię śmiechem zabje. No ale nie, ja mam być ten jeden uczciwy i płacić bo tak się komuś chce, No proszę cię nie rozbawiaj mnie.

Mimo wszystko pozdrawiam i życzę udanego dnia i niech Cię Bozia chroni przed koronawirusem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To był taki suchar dla rozluźnienia, jak mowa po włosku w kolejce do marketu ,,Buongiorno. Come stai ? Stavo sciando a Bergamo'' :wink:

Oczywiście włoski z GT. Gdyby odezwał się ktoś z akcji LotDoDomu :mrgreen:

Edytowane przez andrzej29

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gd.maciek


Szkoda mi słów na takich ludzi jak ty

 

Brrry!!! Powiało Grozą.

A po co komentujesz co? ktoś chciał uzyskać informację jak się pozbyć upierdliwego czujnika,a ty zaraz wyskakujesz ze swoimi teoriami z marsa.

Chce wyrzucić czujnik, jego auto, jego sprawa. A tobie nic do tego. Pouczać możesz swoją rodzinę a nie mnie,to tak na przyszłość żebyś zapamiętał.

Nie umiesz w żaden sposób pomóc, to się nie odzywaj, po to jest to forum, żeby można było zadawać takie pytania. A czy to jest legalne czy nie, właściwe czy nie, to pozostawmy to w gestii właściciela auta.

Koniec tematu z Tobą bo nie lubię dyskutować z fanatykiem, swoje wycieczki personalne odstaw na bok.

Wszystkich których moja opinia uraziła to przepraszam, ale proszę też uszanować zdanie innych, niekoniecznie zgodne z ich poglądami.

Z mojej strony koniec tematu, chyba, że ktoś zna odpowiedź na temat tego jak wykodować czujnik ciśnienia oleju, to chętnie posłucham i zapewne autor tego wątku też pewnie jest ciekawy czy jest to możliwe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.