Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

http://img55.imageshack.us/img55/3092/m30ll3.jpg

To powyzej jest schematem układu zasilania gazem jaki zastalem w zakupionym samochodzie.

Samochod to BMW E32 z 3 litrowym 6 cylindrowym silnikiem.

Samochod dosc nieprzyjemnie pracuje na wolnych obrotach - tzn. obroty są zbyt wolne bo w granicach 600 co powoduje drżenie silnika, psując cały efekt 6 cylindrów. Z tego co wiem samochod z automatem powinien miesc gdzies w granicach 850 +-50 rpm.

O instalacji: - mikser jest zalozony zaraz przed przepustnicą.

Mikser ma dwa wyprowadzenia - jedno na gaz, do drugiego jest podłaczony silnik krokowy od wolnych obrotów.

Kompensacja (podciśnienie) jest wyprowadzone z gumy między przepływomierzem a mikserem.

Takie ustwawienie podzespołów inst. gazowej wywołuje brak wolnych obrotów.

Chciałbym przemontowac instalacje tak jak być powinna alchce się upewnić czy w swoim mysleniu nie popełniam błędu.

Chcę założyć mikser przed przepływomierz, tylko gdzie puścić podciśnienie? Czy mikser ma mieć dw wyprowadzenia, czy gdzieś mam się "wkłuć" z wężem?

W starej audi montowalem sam gaz i tam rownież była instalacja z podcisnieniem (k-jetronic) ale wszystko było pieknie ładnie oryginalnie niemalże, mikser był zakładany na przepustnice, dwa wyprowadzenia - gaz i podciśnienie. A bmw jest dla mnie w tej chili małą zagadką.

Tak wiec prosze o zwrocenie uwagi na rysunek ponizej i albo potwierdzenie moich przypuszczen lub ich korekte :).

Ewentualnie uzytkowników inst. gazowych prosze o info na temat mikserów jakich uzywaja.

http://img180.imageshack.us/img180/6266/takpowinnobycaz3.jpg

Z góry dziekuje .

Pozdr.

Łukasz

Opublikowano
Witam. Blad na pierwszym rysunku polega na zlym zamontowaniu miksera. Aby uzyskac wolne obroty mikser nalezy przesunac blizej przeplywki,w taki sposob aby zawor powietza dodatkowego pobieral powietrze z gazem a nie samo powietrze! Natomiast rys.2 jest ok ale bedzie sztrzelal w dolot (mialem cos takiego zalozone). Proponowal bym Blosa i zapomnisz o klopotach. Pozdrawiam.

"________ 730iA

/________\

(0o=[][]=o0)

[_]/'''''''''''\[_]

Opublikowano

Dzia marekp750 za odpowiedz.

Podlacze tak jak na rysunku, tylko gdzie tam sie wstrzelic z kompensacja - dziure robic w gumie nie usmiecha mi sie za bardzo.

Sie zobaczy :)

Jeszcze raz dzia.

Co do blosa to mam mieszane uczucia.

Jesli juz to w ktorym on mialby sie znajdowac - znow przed przeplywomierzem, czy za? Blisko przepustnicy czy zaraz za przeplywomierzem.

Wtedy i tak kompensacja musi byc podlaczona?

Mam reduktor z kompensacja a czytalem ze blos nie wspolgra z takimi.

Rozumiem ze masz w swoim sam. blos-a. Jak to sie sprawuje w poruwnaniu do zwyklego miksera - chodzi o mozliwosc regulacji? Wszystko na oko, czy tez trza jechac na analizaor spalin?

Czytalem kiedys o tym, wiekszosc to pozytywne opinie, ze to jak dobrze zestrojona instalacja sekwencyjna, ze spalanie zmalalo, ze to , ze tamto.

Jak bede dysponowal zbedna gotowka to nabede, i przetestuje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.