Skocz do zawartości

ISTA kalkulacja planu czynności

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, własnie zaczynam swoją przygodę z programami do diagnostyki i kodowania BMW. zainstalowałem ISTA D i teoretycznie działa ok, odczytuje błędy i na moje niefachowe oko jest ok. Poza zakładkami "aktualizacja oprogramowania", ''wymiana sterownika" oraz "modyfikacja samochodu" pojawia mi się jedynie informacja jak na zdjęciu poniżej ( tak wiem mógł być zrzut ekranu ale w tamtej chwili o tym nie pomyślałem :D) I tak się teraz zastanawiam czy to wina wersji programu, błędu podczas instalacji czy samochodu f30 2014r. 929b98a3471a3.jpg.html8d4302ef8486fd8a1f45c720a773203e.jpg
Opublikowano
  • Autor

Żadnych podpowiedzi?

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano
  • Autor
dzięki za podpowiedź. ale chyba potrzebuję kolejnych bo jak pisałem na forum jestem zielony jeszcze w te klocki. pobrałem już PSdZData_Lite_v4.21.32.7z tylko nie wiem w jaki sposób to dorzucić. zlokalizowałem folder w plikach programu psdzdata ale nie wiem czy na 100% tam mam to zostawić i w jakiej formie. narazie wypakowałem wszystko i zamieniłem z plikami które były w tym folderze
Opublikowano
  • Zasłużeni forumowicze
lite nie wystarczy do programowania. bylbym ostrozny jesli nie wiesz na co napotkasz po drodze. mozna skutecznie uziemic auto.
Opublikowano
  • Autor

Tak na szybko to jedyna wersja którą znalazłem. Szukałem na forum ale średnio mi to poszło. Póki co mam świadomość ze nic o tym nie wiem wiec nie będę wjeżdżał z buta w programowanie swojego auta:D

Chce się z tym zapoznać i chcę mieć pewność ze zaczynam w dobry sposób i z prawidłowo działającym programem.

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano
  • Zasłużeni forumowicze
jak chcesz zaczynac to zacznij od zasilacza... takiego ze 100A
Opublikowano
  • Autor
jak chcesz zaczynac to zacznij od zasilacza... takiego ze 100A

ok czyli trzeba zrobić listę zakupów :D

Opublikowano
  • Zasłużeni forumowicze