Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
jest tam taka jakby blokada ktore nie pozwala zeby kostka wyszla, popatrz dobrze napewno zauwazysz plastik ktory jest za kostka, do gory ten plastik i kostka wyjdzie.
http://img299.imageshack.us/img299/402/zegaryod9.jpg
  • 1 miesiąc temu...
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

witam

 

dodam tylko jedną podpowiedz że jeśli byście wyciągali zegary po odłączeniu airbaga i zdjęciu kierownicy to róbcie to na odłączonym akumulatorze.

Odpięcie poduszki na podłączonym aku może spowodować zaświecenie błędu poduszki.

W autach grupy VW i Opel na 200% zaświeci, a czasem nawet odczekanie tylko 10 minut po odłączeniu aku nie pomaga, trzeba odczekać do pół godziny albo złączyć kable + i masy w instalacji ( na odłączonym aku) tak jak przy resecie komputera, aby rozładować kondensator CPU (zasialanie pamięci).

 

pozdrawiam

Dlaczego przed warsztatami i serwisami samochodowymi zawsze stoi jedno BMW?

Bo każdy szanujący się serwis ma jedno niezawodne auto żeby jeździć po części do innych:-)



Domin

  • 10 miesięcy temu...
Opublikowano

Czy ktoś mógłby napisać jakie występowały liczniki przy których wersjach silnikowych?

Myślę że taka informacja byłaby dobrym uzupełnieniem tematu o wymianie zegarów w E36.

Aktualnie szukam zegarów do E36 316. W moim aucie znajdował się licznik wyskalowany do 220km/h i 7000rpm, natomiast na allegro widzę liczniki niby z 316 ale skalowane nawet do 240 (przypuszczam że jest to z 1,8).

http://img166.imageshack.us/img166/6026/ichazq8.gif
  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano
Bardzo bym prosil o zdjecia jak wyjac ten zegar:D Bo cos ich nie widac:(

 

Pozdrawiam

 

Witam

 

Ostatnio próbowałem przywrócić fotki, niestety musiały chyba zostać wykasowane z serwera xs i dlatego nie można w żaden sposób do nich dotrzeć.

Z tego, co pamiętam, myk polegał na tym, że zegary wyciągało się z prawej strony kierownicy, lekko kręcąc nią w prawo właśnie, wtedy lepiej wychodziły... Nie jestem jednak pewien...

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano

Ok dziekuje za informacje, no szkoda:( Jakos sprobuje sobie z tym poradzic:D Mam nadzieje ze niczego nie zepsuje:P Elektryk oferowal swoja usługe za 50zl plus diody:( A do tego powiedzial zeby od razu wymienic wszystki (nawet te dzialajace) potem sie czesciej pala?! oO

 

Pozdrawiam :D

Opublikowano
Żarówki nie diody, diody się praktycznie nigdy nie palą :) W sumie można i wszystkie wymienić, jest ich tam kilkanaście, są po niecałą złotówkę, nie będziesz musiał wydzierać zegarów w razie w :D
  • 1 rok później...
Opublikowano
Bez zdjęć powinieneś dać sobie też radę, licznik mocowany dwoma śrubkami (we wnęce na zegary u góry). Przyciskasz liczniki od dołu szybki i powinny się odchylić, i teraz skręcasz kierownicą w taką pozycję żeby możliwie najwięcej wyjąć zegary, wkładasz rękę, odłączasz wtyczki (musisz takie plastikowe zawleczki odbezpieczyć, żebyś na siłe nie darł), i jeśli jest on już wolny dalej manewrujesz kierownicą żeby go wyjąć. Powiem szczerze że zdjęcie kierownicy to jest odkręcenie dwóch torxów od tyłu które trzymają poduszkę i jednej większej śruby która trzyma kierownicę i nic więcej-nie wiem czy nie szybciej pójdzie zdejmując kierownicę a na pewno wygodniej. Przed wyjęciem zegarów odłącz aku.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.