Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,


Mam problem z E39 3.0d w automacie objawiający się tym że czasem samochód potrafi stracić moc po dłuższej jeździe. Można wciskać gaz "w podłogę" a samochód bardzo powoli się stara rozpędzać i jest uczucie jakby miał z 10KM (jakby ruszał ze zbyt wysokiego biegu) :(


Podłączyłem auto pod ISTE i wyskoczył błąd:


000400 DDE:Exhaust-gas recirculation or exhaust-gas recirculation controller


Czy ten błąd może mieć związek z moim problemem? Czego dotyczy ten błąd - nie znalazłem nigdzie w sieci przyczyny tego błędu.

  • Moderatorzy
Opublikowano
Kolego, zaglądałeś w ogóle do EGR'a ? Może trzeba go wyczyścić, bo zarósł sadzą i się zacina. Inna rzecz to wcale nie musi być problem z EGR'em jeśli chodzi o utratę mocy. Może wysiada pompa progowa (jakie masz ciśnienie ?) i zwyczajnie w świecie brakuje paliwa dlatego auto nie chce jechać.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przetwornik ciśnienia sterujący egr jest pod kolektorem dolotowym.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Podpiąć pod inpe, sprawdzić wartość niskiego ciśnienia na wolnych obrotach i przy dodawaniu gazu czy nie spada. Sprawdzić również ładowanie przy włączonych odbiornikach jaką ma wartość. Przy słabym ładowaniu potrafi dość mocno szarpać ciśnieniem w pompie. A jak nie ma mocy nie wariuje odczyt z chwilowego spalania?

To najpierw, a poźniej nowy filtr paliwa i powietrza.

U mnie również mam błąd egr bo jest odpięte podcisnienie i kilka innych a auto jest dosyć mocno zbliżone do serii

Kolego, zaglądałeś w ogóle do EGR'a ? Może trzeba go wyczyścić, bo zarósł sadzą i się zacina. Inna rzecz to wcale nie musi być problem z EGR'em jeśli chodzi o utratę mocy. Może wysiada pompa progowa (jakie masz ciśnienie ?) i zwyczajnie w świecie brakuje paliwa dlatego auto nie chce jechać.

W przedlifcie na słabym ciśnieniu jak wjeżdża boost dokręci do ok 3000 i po prostu zgaśnie, polift wyrzuci kontrolke DDE i wejdzie w awaryjny

  • Moderatorzy
Opublikowano

W przedlifcie na słabym ciśnieniu jak wjeżdża boost dokręci do ok 3000 i po prostu zgaśnie, polift wyrzuci kontrolke DDE i wejdzie w awaryjny

A właśnie, że nie :nana: Mam polifta i przy padniętej progówce silnik nie wchodził powyżej 3500 obr, nie gasł i nie było żadnych błędów.

  • 1 rok później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.