Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Miękka hybryda pojawiła się w konfiguratorze, obok zwykłego 20d.

Jest niewiele droższa ( o 2300 zł dokładnie), ale ciut szybsza w katalogu do 100km/h ( 7,9s vs 8s) i troszkę oszczędniejsza ( 6,7-5,9 l/100km vs 7,0 - 6,2 l/100km)

Pozdrawiam

KrzychoM

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
kurcza, mercedes już dawno to wprowadził a bmw się ociąga? i to w dodatku niewiele poprawia osiągi... co poszło nie tak...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

silnik elektryczny zazwyczaj, jak nie zawsze, będzie poprawiał osiągi - ze względu na swoja charakterystykę pracy...

Ma to grupa VW i Daimler... i zawsze osiągi są odrobinę lepsze od samego benzyniaka a spalanie mniejsze...

Opublikowano
silnik elektryczny zazwyczaj, jak nie zawsze, będzie poprawiał osiągi - ze względu na swoja charakterystykę pracy...

Ma to grupa VW i Daimler... i zawsze osiągi są odrobinę lepsze od samego benzyniaka a spalanie mniejsze...

 

Z tym spalaniem to niekoniecznie wszystkim wychodzi... miałem okazję jeździć cały dzień poliftowym Mercem GLC 300 Coupe z miękką hybrydą i nie powiem, ładnie się to odpychało z tym EQ boostem, ale żłopało to niemiłosiernie - spalanie po 150 km w mieście Poznań 13,5 l/100 km.

Potem wypad na trasę S5 do Gniezna i spalanie spadło do 11,4 l/100 km po dystansie 230 km.

Dodam, że tydzień później w tych samych warunkach jeździłem X4 30i i spalanie po 150 km było 9,8 l/100 km, wypad na S5 i spalanie spadło do 8,8 l/100 km, ale w X4 dynamika była wyraźnie mniej odczuwalna, znaczy przyśpieszenie było, ale bardziej liniowe.

Pozdrawiam

KrzychoM

Opublikowano
silnik elektryczny zazwyczaj, jak nie zawsze, będzie poprawiał osiągi - ze względu na swoja charakterystykę pracy...

Ma to grupa VW i Daimler... i zawsze osiągi są odrobinę lepsze od samego benzyniaka

Tutaj też poprawił o 0,1 sek. Można oczekiwać więcej po silniczku od odkurzacza, który jest wspomagaczem ruszania? Ile zyskali konkurenci?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
silnik elektryczny zazwyczaj, jak nie zawsze, będzie poprawiał osiągi - ze względu na swoja charakterystykę pracy...

Ma to grupa VW i Daimler... i zawsze osiągi są odrobinę lepsze od samego benzyniaka a spalanie mniejsze...

 

Z tym spalaniem to niekoniecznie wszystkim wychodzi... miałem okazję jeździć cały dzień poliftowym Mercem GLC 300 Coupe z miękką hybrydą i nie powiem, ładnie się to odpychało z tym EQ boostem, ale żłopało to niemiłosiernie - spalanie po 150 km w mieście Poznań 13,5 l/100 km.

Potem wypad na trasę S5 do Gniezna i spalanie spadło do 11,4 l/100 km po dystansie 230 km.

Dodam, że tydzień później w tych samych warunkach jeździłem X4 30i i spalanie po 150 km było 9,8 l/100 km, wypad na S5 i spalanie spadło do 8,8 l/100 km, ale w X4 dynamika była wyraźnie mniej odczuwalna, znaczy przyśpieszenie było, ale bardziej liniowe.

 

to może być że silnik spalinowy za słaby do tego auta... hybryda pomaga jedynie przy ruszaniu, w mieście. W trasie jest tylko obciążeniem...

Opublikowano
Bylem zainteresowany tą wersją w kontekście G30, niestety wygląda to bardziej na pudrowanie diesla po normę UE niż namacalną zmianę, tzn. bateria jest mała i mega słaba więc zapewnia raczej utrzymanie osiągów przy zwiększonej masie, zmniejszone spalanie jest ale przy pełzaniu w korkach, dla mnie bez znaczenia bo nie jeżdzę wtedy autem. Pamiętam testy mikro hybryd w vana Renault i C klasy gdzie w teście konkluzja zawsze była podobna: benefity są minimalne.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.