Skocz do zawartości

F11 530d NBT - Brak połączenia bluetooth


nim0

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z połączeniem telefonu iPhone X do mojego F11

Chodzi tylko o obieranie i wykonywanie połączeń za pomocą zestawu głośnomówiącego.


Problem wygląda tak, że gdy chcę dodać nowe urządzenie bluetooth, telefon nie widzi mojego samochodu.

Posiadam iPhone X z najnowszą wersją systemu iOS 13.

Wykonałem aktualizację softu w samochodzie.

Na stronie BMW, najnowsza paczka softu do mojego nr VIN (końcówka VIN DX76955) to UPD05021.

Z tej paczki automatycznie zainstalował się soft TN-001.021.010 i MN-001.021.003


Przeszukałem różne tematy i nie widzę nigdzie takiego problemu, żeby telefon kompletnie nie widział telefonu.

Próbowałem telefon Xiaomi, też nie widzi samochodu.


Pytanie, co może być przyczyną tego stanu?

Może powinienem sprawdzić bezpieczniki? Nie wiem, które mogłyby odpowiadać za moduł bluetooth.


Czy są na forum osoby, które nie mają problemów z połączeniem nowszych iPhone z BMW z unitem NBT?

Nie wiem czy to jest problem tylko mojego samochodu, czy niezgodności softu BMW i Apple.

Chociaż telefon z androidem też nie działa.



Z góry dziękuję za wskazówki

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Podłącz pod kompa,odczytaj błędy,sprawdz wtyczkę bluetooth z tyłu jednostki nbt.Moduł bluetooth nbt ma w sobie nie ma oddzielnego modułu bluta jak w starszych bmw.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłączyłem się bimmerlinkiem.


Jest taki error code:


B7F8B8: CONNECTION OF HEAD UNIT TO BLUETOOTH ANTENNA BASE: LINE

INTERRUPTION


Wygląda jakby rzeczywiście przerwany sygnał był.

Wtyczka albo bezpiecznik?


Ktoś wie jak najłatwiej dostać się do wtyczek z tyłu head unit, żeby nie rozbierać za dużo elementów?


Ponawiam pytanie o bezpiecznik do bluetooth.

Nigdzie nie mogę znaleźć dokładnych opisów bezpieczników, wszędzie tylko ogólne symbole.


Dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pod linkiem poniżej masz wszystko.

Tak naprawdę odciągasz dekor i później kilka śrubek - Dosłownie 5 min i masz jednostkę na wierzchu.

Połóż sobie jakiś ręcznik czy cos na tunel środkowy (idrive, drążek), jednostka jest dośc ciężka i wyciągając możesz coś porysowac itp.


https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f10-520d-xdrive-lim_201609/repair-manuals/65-audio-navigation-information-systems/65-83-car-communication-computer-ccc-car-information-computer-cic/KLUWtwsc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, ale nie chciałbym zdejmować plastików, szczególnie przy takich temperaturach obawiam się, że coś pęknie przy demontażu.

Muszę tylko sięgnąć jakoś ręką z tyłu żeby poprawić wtyczki.


Od strony pasażera nie da się gdzieś ręki włożyć?


Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie. Musisz to wyciągnąć tak jak ci podałem. Tam wewnątrz jest dość ciasno. od strony pasażera to np. schowek musiałbyś demontować, nie da się moim zdaniem bez demontaży.

A ten dekor, który musisz zdjąc jest mocowany na blaszkach tak, więc jak delikatnie to zrobisz to sądzę, że nic nie pęknie. Oczywiście wskazane jest używanie plastikowych ściągaczy do tapicerki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Modułu jeszcze nie wyjąłem, bo czekam aż przyjdzie nowa antena z Chin.

Po wyjęciu modułu planuję wyczyścić styki po obu stronach i spróbować a jak to nie pomoże to wstawię nową antenę.


Ogarnąłem ostatnio obsługę ISTA-D i co ciekawe ISTA nie wykrywa tego błędu.

W Bimmerlink błąd jest ciągle widoczny, o co tu chodzi???

Ktoś miał podobne przypadki żeby ISTA nie widziała wszystkiego?

Myślałem, że ISTA jest "poważniejszym" narzędziem.


Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.