Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, temat zakładam dla żółtodziobów jak i nerdów, którzy stwierdzą, że taki temat jest na forum (prosze o link tematu) gdyż, że ktoś wspomniał w jedenastej stronie w zupełnie innym temacie o tym co mam zamiar napisać to mnie nie interesuje, nie każdy żyje tym forum jak wy, większość chce znaleźć odpowiedź od razu, a nie czytac filozofie nt. bmw....


Panowie e65 jak i e60 (e90 pewnie też) potrzebuje zmiany czujnika przy wymianie klocków. Nie ważne czy przetarty czy nie, należy wymienić czujnik. Jeżeli zrobiłeś reset serwisu z BC bo masz dobre klocki i tarcze, a nie zmieniłeś czujnika wyskoczy błąd klocków itd. Złota zasada: ZMIENIAJ CZUJNIK PRZY WYMIANIE KLOCKÓW (50zł ATE). Dziękuje Dobranoc

330d,yzfr6,yz250, INPA-Darmo sprawdzę/pomogę
Opublikowano
Witam, temat zakładam dla żółtodziobów jak i nerdów, którzy stwierdzą, że taki temat jest na forum (prosze o link tematu) gdyż, że ktoś wspomniał w jedenastej stronie w zupełnie innym temacie o tym co mam zamiar napisać to mnie nie interesuje, nie każdy żyje tym forum jak wy, większość chce znaleźć odpowiedź od razu, a nie czytac filozofie nt. bmw....


Panowie e65 jak i e60 (e90 pewnie też) potrzebuje zmiany czujnika przy wymianie klocków. Nie ważne czy przetarty czy nie, należy wymienić czujnik. Jeżeli zrobiłeś reset serwisu z BC bo masz dobre klocki i tarcze, a nie zmieniłeś czujnika wyskoczy błąd klocków itd. Złota zasada: ZMIENIAJ CZUJNIK PRZY WYMIANIE KLOCKÓW (50zł ATE). Dziękuje Dobranoc

 


W w65 tylne klocki według komp pokładowego miałem do wymiany za 400km. Sprawdziłem tylne klocki z zewnątrz i wewnątrz i są grube gdzieś spokojnie połowa. Wiec postanowiłem skasować w ukrytym menu. Skasowałem i teraz pokazało mi serwis na czerwono i ze niby przejechane -20000!

Teraz najlepsze... przednie klocki mam grube i pokazywało mi jeszcze na 20 tys km. Skasowałem na próbę i teraz pokazuje -17000!


Teraz przednie klocki pokazuje na czerwono i tylne ze niby do wymiany mimo ze klocki grube! Jak to naprawić????

To co mam teraz zrobić? Po co mam wymieniać czujnik skoro klocki mam w połowie?

Opublikowano
Ja rowniez zmienilem klocki z tylu, skasowalem inspekcje w ukrytym menu i wyskoczulo - 17000. Wiec chcac nie chcac musze wymienic czujniki. Wiec szybkie pytanie, czy do e66 czujniki beda te same co e65 ? Idzie po 1 czujniku na kazda tarcze ? Czy po wymianie jak skasuje inspekcje w ukrytym menu to bedzie juz ok, czy musze to skasowac INPA ?
Opublikowano
Ja rowniez zmienilem klocki z tylu, skasowalem inspekcje w ukrytym menu i wyskoczulo - 17000. Wiec chcac nie chcac musze wymienic czujniki. Wiec szybkie pytanie, czy do e66 czujniki beda te same co e65 ? Idzie po 1 czujniku na kazda tarcze ? Czy po wymianie jak skasuje inspekcje w ukrytym menu to bedzie juz ok, czy musze to skasowac INPA ?

Wyjaśnienie zagadki w temacie "Kasowanie inspekcji"

Czujniki są tylko dwa. Przedni lewy i tylny prawy. Są różne.


Pozdr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.