Skocz do zawartości

Zanioo

Zarejestrowani
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Bmw E63 645 2006
    BMW E66 750 Li 2006

Osiągnięcia Zanioo

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Sprzedana ;);) przesiadka na G11
  2. witam , tak jak w temacie skrzynia w mojej e66 czasami sama wyrzuca bieg na n, po pierwsze jak wrzucam wsteczny to musze 2 lub 3 razy uzyc dzwigienki zanim zalapie, bo wskakuje i wyskakuje. Ostatnio rowniez zdarza sie ze jak zatrzymam sie na skrzyzowaniu to sobie wrzuci na n. Czy ktos mial podobny problem ?
  3. Jade we wtorek na diagnoze tego. Ale tak jak nasluchuje to dzwiek wyraznie dochodzi z gornego mocowania amortyzatora. Nie wiem co tam moze byc, lozysko i poduszka nowe. Co dziwne z rana jest cichutko, zaczyna sie po przejechaniu kilkunastu km.
  4. Nie wydaje mi sie, zeby to bylo miejsce na takie dyskusje. Jezeli nie ma bledow, czujniki dzialaja, glosniki tez to chyba nie jest czyms zlym zapytanie, czy ktos mial podobny przypadek i moze cos podpowiedziec, gdzie ewentualnie szukac przyczyny. A odpowiedzi typu : tu nie ma wrozek itp to raczej bezsensowne zasmiecanie forum. Na tym zakoncze ta dyskusje bo chyba kwarantanna daje sie za mocno we znaki a szkoda niedzieli na nerwy.
  5. Jeden i drugi taki madry. 870 postow u kolegi widze z czego kazda odpowiedz to : dzwon do serwisu lub podlacz pod kompa. A sam zadaje pytania typu : jak8 olej wlac do 523 e60 . Zadzwon do serwisu i zapytaj. Serio masz takie nudne zycie, ze podnosisz sobie samoocene przez dodawanie nic nie wnoszacych komentarzy ? I teraz najciekawsze, gdyby pokazalo mi jakos blad, to nie pisalbym tutaj, ewentualnie podal kod bledu. Niestety inpa nic nie pokazuje. Logiczne jest, ze zawsze zaczyna sie diagnoze przez sprawdzenie bledow a nastepnie dopiero szuka sie podpowiedzi na forach.
  6. Ooo dzieki za info, ze w tylnej czesci auta, bo szukalem w domu pod zlewem
  7. Wydawalo mi sie, ze na tym polega forum.
  8. Witam. Mam maly problem poniewaz przy cofaniu nie mam zadnych dzwiekow ostrzegajacych o zblizaniu sie do przeszkody. Z przodu jest dzwiek ale z tylu pokazuje tylko na wyswietlaczu. Czy ktos wie gdzie moze byc problem ?
  9. Ja posiadam oba silniki tzn 4.4 V8 w bmw 645, oraz 4.8 w 750 Li. W kwestii samego motoru to oba nie sprawiaja problemow jezeli wszystko jest robione na czas, ciut wiecej drobnych napraw mam przy 750 ( falujace obroty, wypadajace zaplony itp. ) ale nie sa to powazne rzeczy. Ogolnie N62 jak dla mnie jest bardzo udana konstrukcja.
  10. Niezly pomysl. Jutro sie tym zajme.
  11. Bralem ta opcje pod uwage, jednak wydaje mi sie, ze poduszka amortyzatora daje znak caly czas, a tu ewidentnie dopiero po przejechaniu pewnego dystansu slysze stuki. Nie wiem czy nie celowac gdzoes w przekladnie kierownicza,maglownice...
  12. Witam ponownie wszystkich forumowiczow. Mam pytanie dotyczace stukow w aucie. Nie sa one typowe poniewaz nie wystepuja gdy auto jest zimna, pojawiaja sie dopiero pro przejechaniu kilkunastu km. Stuki wystepuja przy dojezdzaniu do swiatal, lub manewrowaniu na parkingu. Tylko przy malych predkosciach. Przy skrecaniu odglos przypomina stukajacy przegub w autach z napedem na przod. Przypomne , ze na zimnym silniku tych objawow nie ma. Zawieszenie sprawdzone 2 razy. Wymienione wahacze i laczniki stabilizatora. Ktos mial pofobna sytuacje ?
  13. Ja rowniez zmienilem klocki z tylu, skasowalem inspekcje w ukrytym menu i wyskoczulo - 17000. Wiec chcac nie chcac musze wymienic czujniki. Wiec szybkie pytanie, czy do e66 czujniki beda te same co e65 ? Idzie po 1 czujniku na kazda tarcze ? Czy po wymianie jak skasuje inspekcje w ukrytym menu to bedzie juz ok, czy musze to skasowac INPA ?
  14. Rozumiem, a czy adaptacje moge wykonac sam przy pomocy INPY?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.