Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam koledzy zwaracam sie z poroźba o rade i podpowiedzi co moglo sie stac....na liczniku okolo 130 chce wlaczyc 4 bieg wpada 2...silnik kaput kreci bez kompresji..po zdjeciu pokrywy widac ze rozrzad sie kreci walki też,Czy ktoś miał cos podobnego??co ulega zniszeniu przy takim zabeigu czy juz mam brać pożyczke na silnik?
Opublikowano

Nie mam żadnej wiedzy dotyczącej akurat tego silnika ale skoro piszesz ,że góra kręci a nie ma kompresji to tak na mój rozum może łańcuch przeskoczył o kilka zębów?Jeśli trafiło tłokiem w zawory ,to do roboty cała góra ,pewnie prowadnice w głowicy,przylgnie zaworowe,same zawory do wymiany,na tłokach w najgorszym wypadku są odbite kólka od zaworów,mogła tez poleciec panewka,ale to najczarniejsze wizje.Na moje oko sprawdż ustawienie rozrządu czy jest przesunięty czy nie,jeśli jest bedzie trzeba gdybać dalej.

A do przedmówcy-co niby ma dać odcięcie zapłonu w takowej sytuacji?Silnik mechanicznie z przełożenia dostał pewnie z 10tysięcy obrotów,tyle mogło się urwać co ewentualnie uśłizgało sprzęgło

Było e23 2,8 automat,potem e23 2,8 manual teraz e36(z silniczkiem jak od kosiarki ale spoko bedzie kiedyś większy) BMW na zawsze,--hehe kosiarka do żyda a teraz 2 literki w trumniaku-m52b20
Opublikowano

Witam.

Mój brat miał to samo, 20 zaworów do wymiany, bardzo krótka odległość między zaworem a tłokiem i mamy problem, bardzo częsty przypadek w silnikach 6 cylindrowych BMW, podczas wrzucenia za niskiego biegu mamy taki rezultat, współczuję.

 

Pozdrawiam.

http://img638.imageshack.us/img638/9205/panoramaaut.png
Opublikowano

Było to już kilka razy opisywane na forum- w silnikach R6 24V czasem przeskakuje łańcuch przy nieplanowanej redukcji a zdarza się tak przy zużytym łańcuchu i jego prowadzaniu.

Trzeba zdjąć głowicę i ocenić straty. Tłoki nie będą raczej uszkodzone bo zawory są pod kątem i one się krzywią. Przy okazji trzeba zrobic przegląd napędu rozrządu.

Opublikowano
Jeśli tłok uderzył w świecę to powodem nie był przestawiony rozrząd. Dzieje się tak w przypadku urwania korbowodu i tłok uderza wtedy nie tylko w świecę ale też w głowicę i "przy okazji" druga część korbowodu pozostająca na wale robi dziurę w bloku lub w przypadku urwania śrub korbowodu (wtedy straty są nieco mniejsze), ale silnika i tak już przeważnie nie opłaca się remontować.
Opublikowano
rozebrane ..na tlokach są lekkie widoczne ślady ale zgielo sie 12 zaworow mechanik mowi ze tymi sladami na tlokach mam sie nie przejmowac .kupic zawory uszczleke szpilki..gumek mam nie ruszasz bo sa dobre a są lepsze niz te podroby polskie czy ona mowi prawde czy naciaga mnie na kolejny remnont w przyszlosc??
Opublikowano

[ czy ona mowi prawde czy naciaga mnie na kolejny remnont w przyszlosc??

Czesc

No nie wiem :P

Ja tam babom nie dowierzam :nienie:

Ale skoro to mechanik ,to zgodzilbym sie z nim,chyba ,ze kupisz oryginalne gumki/durex jest ok/.

pozdrawiam

Opublikowano

Szpilki to są w Żukach i Warszawach i autach...WRC a w BMW są śruby głowicy.

Co do zweryfikowania części przez mechanika to nie będę mu wchodził w kompetencje i podważał autorytetu ale ja założyłbym przy okazji nowe uszczelniacze dobrej firmy i obowiązkowo zrobił przegląd napędu rozrządu bo wpakujesz kasę w remont głowicy a sytuacja może się powtórzyć.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.