Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

byłem dzis ogladac nastepna. jeszcze gorsza niz poprzedania. powyzej 3tys obrotow zaczela przerywac. silnik z obu stron zerzygany olejem. brak kierunkowskazu. przerwa miedzy maska a blotnikiem , widac ze bita.

zlom, ludzie pisza ze nie wymaga wklada finansowego. i maja racje aby go wywiezc na zlom. szukam dalej a moze.............

Opublikowano

ten EGS robi wielkie G. W moim 750iL e32, byl EGS zalozony przez niemca , poprzedniego wlasciciela i palila minimum 22 litry w miescie. Moze Ty masz odloczona polowe silnika i masz teraz 750 R6 , stad tak rewelacyjne wyniki w spalaniu ?? Mam teraz M73 i pali 18 / 100km w miescie, a prosze, wystarczy zalozyc EGS do M70 by palilo 13 / 100km w miescie, ze tez BMW o tym nie pomyslalo np. w modelu E66 760 Li, pobili by wszytskich konkurentow!!!!

 

a ile pali Ci w trasie ? 5,5 / 100 km ? a jak jedziesz szybciej to SKACZE DO OGROMNYCH 7 litrow??

 

 

:cool2:

Prowadzę sklep z częściami do samochodów.

[email protected]

www.czescidobmw.pl

Opublikowano
byłem dzis ogladac nastepna. jeszcze gorsza niz poprzedania. powyzej 3tys obrotow zaczela przerywac. silnik z obu stron zerzygany olejem. brak kierunkowskazu. przerwa miedzy maska a blotnikiem , widac ze bita.

zlom, ludzie pisza ze nie wymaga wklada finansowego. i maja racje aby go wywiezc na zlom. szukam dalej a moze.............

 

 

obejrzalem nie pamietam, chyba 8 szt. 750 i / Li w niemczech, miedzy styczniem a lipcem. Moje zdanie jest takie - skonczyly sie te samohcody. Zostaly same trupy z ktorych juz nic sie nie ulepi.

Prowadzę sklep z częściami do samochodów.

[email protected]

www.czescidobmw.pl

Opublikowano

:mad2: co za farmazony ???

 

374, stary, o co chodzi z tym, że do 100-ki szybciej się rozpędzi 750 niż 735, w odniesieniu do jazdy miejskiej ?

 

Jada miejska to dużo pracy na biegu jałowym, albo z udziałem regulatora biegu jałowego, poniżej 1600 obr/min. Typowe zalewanie cylindrów przy rozpędzaniu 600 obr - 2500 obr.

Tu role gra pojemność, liczba cylindrów.

 

Masz 37 lat, ale nie zaszkodzi zerknąć do słownikach, i poczytać o znakach przestankowych.

Opublikowano

Jak wejdę na kalibrację ustawień zużycia paliwa i zejdę w dół

to w mieście pokaże mi z 13-14 litrów... tylko nie będzie

to realne zużycie paliwa.

 

Korekcję można ustawić którymś testem na OBC (w tej chwili

nie pamiętam).

 

Trzeba rozróżnić wskazanie komputerka a realne zużycie.

 

Jak jeżdżę po Gdańsku, nie stoję w korkach (standardowa jazda

od świateł do świateł, max 1 zmiana świateł) to średnia wynosi

19.6 19.8 l. Trochę więcej korków i 22 literki pstryka...

 

W trasie od 12 do 14 (szybka jazda bez "butowania").

pozdrawiam

Marek

E32 750 V12 r. 91

Opel Senator B 3.0 24V

Omega 3000

Jeep Cherokee 4.0

Jeep ZJ 5.2

http://img129.imageshack.us/img129/2398/bmwe327501uv3.th.jpg

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Przyłącze się do tematu gdyż również zauważam ,że nie wiem co musiałbym robić by mój silnik spalił mniej niż 20-25 litrów w mieście a na trasie z użyciem tempomatu, przy prędkości 120km|h 11,5-13litra Pb wg. wskazań komputera i bez żadnego szaleństwa.Dodam,że jazda po moim małym mieście to niestety szarpanina charakteryzująca sie krótkimi odcinkami,stopami i zakrętami. Czytając opisy zużucia paliwa dla modelu 850i,którego gabaryty możemy porownać do takowych w 750 jak i silnik M70,jest to zupełnie normalne zużycie i o tyle zmienne o ile prowadzący lubi dynamiczną jazde.
Opublikowano
Moja 740 V8 nie w trasie najmniej spaliła 9,5 litra ale w mieście nie ma szansy zejśc poniżej 15,5. Także spalanie rzedu 11-13 w mieście dla silnika V12 jest raczej wątpliwe, chociaż........

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.