Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, juz czwarta godzine czytam forum , tone w powodzi informacji i mecze sie okrutnie , gdyz po zakupie mojego cacuszka (740i) czas by je zagazowac zbliza sie nieublaganie. Czy ktos z was montowal juz w V8

 

http://www.agcentrum.com.pl/zenit.php ?

 

 

Nie ma tu reduktora , ktory rowniez jest w ofercie mianowicie gold KME (wydajnosc do 326 KM bodajze), listwy Matrixa, do tej pory myslalem ze niezawodne a tu czytam ze to padaczka... Ratunku!!!!!! W pon, wt juz jade do Polski a wciaz nie moge sie zdecydowac na instalke. Na niemieckich forach kroluje Prins w tych autach z tym silnikiem , ale cena 2krotnie wyzsza. Jestem gotow zaplacic wiecej ale tylko wtedy gdy ma to sens, zalezy mi na bezawaryjnosci w pierwszym rzedzie i ekonomii w drugim, autko mam w automacie ze steptronikiem. Zgory dziekuje za wszystkie wskazowki.

Opublikowano
Witam, juz czwarta godzine czytam forum , tone w powodzi informacji i mecze sie okrutnie , gdyz po zakupie mojego cacuszka (740i) czas by je zagazowac zbliza sie nieublaganie. Czy ktos z was montowal juz w V8

 

http://www.agcentrum.com.pl/zenit.php ?

 

 

Nie ma tu reduktora , ktory rowniez jest w ofercie mianowicie gold KME (wydajnosc do 326 KM bodajze), listwy Matrixa, do tej pory myslalem ze niezawodne a tu czytam ze to padaczka... Ratunku!!!!!! W pon, wt juz jade do Polski a wciaz nie moge sie zdecydowac na instalke. Na niemieckich forach kroluje Prins w tych autach z tym silnikiem , ale cena 2krotnie wyzsza. Jestem gotow zaplacic wiecej ale tylko wtedy gdy ma to sens, zalezy mi na bezawaryjnosci w pierwszym rzedzie i ekonomii w drugim, autko mam w automacie ze steptronikiem. Zgory dziekuje za wszystkie wskazowki.

 

Jakoś głosów za ani przeciw nie słychać. :?:

MOże ja ci powiem dwa słowa, może trzy...

ma tego typu instalkę. Jeździ mi się całkiem nieźle.

Miałem problem z padniętym czujnikiem temp płynu (monterzy jakoś słabo się przykładali do zdiagnozowania usterki) i regulacją (ale to sprawa każdej instalki) opisane na forum. Poza tym, że silnik inny niż u ciebie to do samej instalki nie mam zastrzeżeń. Przejechałem na niej ok. 7kkm i mogę powiedzieć śmiało polecić. Dają gwar. na 2 lata. Coś więcej pewnie powiem po tym okresie.

:wink:

W razie problemów zawsze możesz zwróić się z pyt do producenta co to może być. Dają tam całkiem rozsądne podpowiedzi/odpowiedzi.

Pozdrawiam

Darek

Opublikowano
Witam ponownie , dziekuje za info Darku, rozumiem przez to ze auto po prawidlowej regulacji spisuje sie juz bez zastrzezen, szkoda ze nie masz tam silnika 4,4l :8) . Cenowo ta instalka jest nie do pobicia , przod do osemki kosztuje okolo 2100 zlotych, do szostki bodajze 1700 a do czworki chyba 1200 zl, wiec na pewno troche w kieszeni zostaje w porownaniu do prinsa na przyklad. Jeszcze jedno , w tego typu instalacjach, ponoc juz rurki doprowadzajace gaz do kolektora nie musza byc rownej dlugosci, to prawda ? I na koniec; kolega kiloff zalozyl wtrysk fazy cieklej, ile to kosztuje do V8? Czy ktos ma moze linka do infa na temat tych instalacji, ale jakiegos rzetelnego, nie reklamy firmy montujacej te instalacje . Czytalem takie wlasnie strony , n o i wzasadzie gdyby im wierzyc to kazdy by juz oszczedzal albo bral taka instalke na raty; wieksza moc niz na benzynie, spalanie mniejsze niz na benzynie, rozruch mozliwy tez na gazie etc, etc. Pozdrawiam :)
  • Członkowie klubu
Opublikowano

Ja moge tylko potwierdzić ze Prins jest ok. Jeżdżę od wóch lat i nie wiem ,że mam instalkę LPG - zero problemów, a jeżdżę nie mało. Może jest droższa instalka ale placisz i zapominasz o problemach. Wg mnie Prins oparty jest na super precyzyjnych i dokładnych wtryskiwaczach japońskich.

Potwierdzam też fakt ,że Matrix potrafi zawodzić.

UIHZ9556.JPG

Opublikowano
OMG!!! Dzwonilem wlasnie do firmy montujacej instalacje JTG i po rozmowie z serwisem usiadlem na d... i jeszcze sie podniesc nie moge. Czlowiek ten powiedzial mi ze owszem montowali nie oni ale ktos tam to do bmw 740i i.... JAKOS to chodzi !!! :jawdrop: Na pytanie co to znaczy jakos, monter odpowiedzial: "no wie pan to jest paliwo alternatywne i nie bede pana klamal ze wszystko chodzi idealnie a po montazu bedzie pan do mnie wydzwanial". Zywotnosc pompy ocenil na 20 000- 60 000, po tym okresie konieczna wymiana, pompa 700 zl o koszt wymiany az balem sie zapytac. Aha i jeszcze jedno wtryski lubia sie zapychac grafitem, czyscic sie ich nie da trzeba wymieniac... Po tym wszystkim faze lotna chyba sobie daruje, chociaz wciaz sledze watek kolegi kiloffa, moze tam jakies nowe sprawy wyjda. Dziwna jest zwlaszcza roznica w zywotnosci pompy podana w tamtym watku, 100 000 km, tamten facet sie rozesmial jak mu to powiedzialem. I cena za instalke 7200 PLN :duh: Tak wiec pewnie prins lub zenit, wciaz czekam na wasze opinie, o tych wtryskach japonskich tez slyszalem , one pasuja tylko do prinsa?
Opublikowano
OMG!!! Dzwonilem wlasnie do firmy montujacej instalacje JTG i po rozmowie z serwisem usiadlem na d... i jeszcze sie podniesc nie moge. Czlowiek ten powiedzial mi ze owszem montowali nie oni ale ktos tam to do bmw 740i i.... JAKOS to chodzi !!! :jawdrop: Na pytanie co to znaczy jakos, monter odpowiedzial: "no wie pan to jest paliwo alternatywne i nie bede pana klamal ze wszystko chodzi idealnie a po montazu bedzie pan do mnie wydzwanial". Zywotnosc pompy ocenil na 20 000- 60 000, po tym okresie konieczna wymiana, pompa 700 zl o koszt wymiany az balem sie zapytac. Aha i jeszcze jedno wtryski lubia sie zapychac grafitem, czyscic sie ich nie da trzeba wymieniac... Po tym wszystkim faze lotna chyba sobie daruje, chociaz wciaz sledze watek kolegi kiloffa, moze tam jakies nowe sprawy wyjda. Dziwna jest zwlaszcza roznica w zywotnosci pompy podana w tamtym watku, 100 000 km, tamten facet sie rozesmial jak mu to powiedzialem. I cena za instalke 7200 PLN :duh: Tak wiec pewnie prins lub zenit, wciaz czekam na wasze opinie, o tych wtryskach japonskich tez slyszalem , one pasuja tylko do prinsa?

 

Jeżeli chcesz to możesz zadzwonić do firmy (www.adar.wroc.pl). Wiem że istnieją b. długo.

Oni m. in. montują instalki ag centrum (chyba sirroco, zenit itp. i na gaz płynny) z tego co wiem to montowali już w bawarkach z silnikami V. Pogadaj z mechanikiem, nie dziewuszką od odbierania telefonów i czegoś się powinieneś dowiedzieć. Lepiej wydać parę groszy na telefon niż płakać nad otwartą maską :cry: (fakt niezaprzeczalny).

 

Pozdr[/url]

Pozdrawiam

Darek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.