Skocz do zawartości

pciuch

Zarejestrowani
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Darmstadt

Osiągnięcia pciuch

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Dobry wieczor. Wczoraj do rana prawie czytalem watki zwiazane z uszczelka pod glowica, nie mialem wciaz pewnosci, czy moje autko ma to uszkodzenie czy nie, o losie jednak czesto decyduje przypadek... Bedac dzisiaj w trasie firmowa fura , otrzymalem informacje o chetnym ktoremu bardzo zalezy na kupnie mojego auta(samochod zostawilem na firmie gdzie pracuje). Faceta nie zrazil fakt ze brief jest juz obciety, sam. stal na celnych lbachach, uparl sie na niego i dal piec stow odstepnego, pomyslalem ze to chyba znak jakis czy cos.... Nie mam juz niestety siodemki, zostala mi na pocieche wysluzona ale wciaz sprawna e36, poluje z powrotem na 740 moich marzen.... Z drugiej strony wciaz mnie cos gryzie ze moze pospieszylem sie ze sprzedaza, moze fura byla tylko zle odpowietrzona , stad ten urwany krociec. Auto w tym stanie , z tym przebiegiem i w tym wypasie ciezko bedzie mi znalezc ponownie, ale nie tracmy nadziei :8) Nie stracilem na tym , zyskalem moze niewiele ale ryzyko bylo zbyt duze. Ironio losu , kupiec mieszka w Monachium, rodowity Niemiec , malo nie strzelil z wora jak ogladal samochod :twisted: Radek napisz na priva kiedy bedziesz w Hessen, dam ci telefon i chetnie sie spotkam, czytalem sporo postow, wyglada ze masz duze doswiadczenie z autami, na pewno i wilk bedzie syty i Manchester City :D Pozdrowienia dla wszystkich, realisto nie zalamuj sie dzisiaj, juz po sprzedazy auta mechanik z pewnym doswiadczeniem rzekl , ze scisnac waz wodny z 2barami w srodku to trzeba miec lapke take ze i szyne kolejowa w paluszkach skreci :mrgreen: Moj problem rozwiazal sie sam, pewien jestem ze i twoj doczeka sie happy endu. Do nastepnego postu, osobiscie watek uwazam za zamkniety i jeszcze raz dziekuje za wszystkie opinie.
  2. Dobry wieczor, dziekuje pieknie za slowa otuchy i wierze gleboko ze jednak nic sie nie stalo. W zasadzie nurtuja mnie teraz tylko dwie rzeczy; otoz znajomy powiedzial mi ze jezeli na zimnym silniku zlapie waz od chlodnicy i czuje pulsowanie to znaczy uszczelka walnieta. W moim aucie tak jest ,na zimnym silniku wyraznie czuje pulsowanie (jak tetno) , pobieglem zaraz do innych aut, mercedes sasiada co prawda diesel ale pulsowanie tez da sie wyczuc, opel omega kolegi pulsowania brak , bmw 1,8 m40 silnik pulsowania brak. Oznacza to ze razem z sasiadem mamy walniete uszczelki pod glowica :?: :?: Czy tez raczej, ze uzaleznione to jest od polozenia pompy wodnej i budowy obiegu. Druga sprawa , jak nagrzeje sie silnik to wyzej wymieniony waz jest bardzo sztywny i jeszcze po wylaczeniu silnika dlugo taki pozostaja, prawie nie mozna go ugniesc, w innych autach nie jest az tak twardy, z tym ze nie maja one az takiej pojemnosci wiec i pompa pewnie nie jest az tak wydajna. Bardzo prsze o komentarz jezeli te dwa objawy sa zupelnie normalne , to mam praktycznie pewnosc ze obylo sie bez strat i wszystko jest okay. Pozdrowienia dla wszystkich, dziekuje za komentarze, przy okazji jak zaznaczylem w opisie mieszkam na terenie Niemiec obecnie, jezeli ktos jest w pilnej potrzebie i znajduje sie w okolicach Darmstadt chetnie pomoge. :cool2: BMW über alles :8)
  3. Dzien dobry, staram sie byc wyluzowany ale ostatnia rzecza ktora sie spodziewalem po zakupie tego auta, to remont kapitalny tydzien pozniej Jedyne co wiem teraz to ze zawsze juz bede wolal ADAC, moze troche wiecej czasu schodzi ale nerwow kupe zaoszczedze. Wciaz jednak nie rozumiem czemu az tyle musze przejechac zeby spac spokojnie? Mechanicy cos metnie gadali o mikrouszkodzeniach ktore sie po pewnym czasie ujawniaja, dla mnie zupelna nowosc. :shock: Mia ktos podobny problem ? Wciaz nieznane mi sa koszta tej naprawy, mechanik ktory to kontrolowal od razu powiedzial ze sie tego nie podejmie, a do serwisu BMW nawet nie jade. Pozdrawiam i licze na odpowiedz.
  4. Rapid dziekuje za info, chociaz szczerze mowiac to raczej hiobowe wiesci, wlasnie wrocilem z warsztatu powiedzieli mi ze na 80 % jest wszystko okay, ale pewnosc bede mial jak zrobie jeszcze z 800-1000 km. Dlaczego tak duzo ? Zawsze myslalem ze uszkodzenia glowic wychodza duzo szybciej... :jawdrop: Przy okazji okazalo sie ze lamal sie krociec od chlodnicy na ktory montuje sie waz, choroba bmw ponoc. Nie zauwazylem tego wczoraj w nocy. Do wymiany na 100% chlodnica, juz zmowilem, i byc moze glowice... Dlaczego dopiero po 1000 km? KIlka dni nerwow, jade we wtorek do polski jak bede na miejscu to sie przekonam. Czy jezeli naprawa bedzie konieczna, ktos moze mi podac orientacyjny koszt wymiany glowic ? Iczy ktos z forumowiczow tym profesjonalnie zajmuje? Ksenon dziala osuszyl sie i jest okay , ale silnik..Temperatura ma idealna pionowa pozycje, olej czysty,waz od chlodnicy troche twardy ale ponoc przy tym silniku to normalne ze wzgledu na cisnienie pompy, nic nie klekocze nic nie dymi, wic dlaczego tak dlugo musze jezdzic na pelna diagnoze? przejmie prosze(czyt. blagam,) o odpowiedz :modlitwa:
  5. a jezeli chcesz komplecik to prosze zerknij tutaj, jeszcze 89 zostalo :D http://cgi.ebay.de/NEU-BMW-Nockenwelle-Kipphebel-316-318-518-Motor-M40_W0QQitemZ8031082509QQihZ019QQcategoryZ61357QQssPageNameZWD1VQQrdZ1QQcmdZViewItem Pozdrowionka,mialem 2 bmki z silnikiem m40, e30 e36 (jeszcze mam) oba 1,8 jak wymienisz ten komplet a uklad wodny i olejowy masz Ok to bedziesz jeszcze smigal chopie ze HOHO. WSPANIALY SILNIK :P
  6. Mam kompet popychaczy firmy febi zaplacilem 65 eurasow za nie, ale potem kupilem komplet z walkiem jak chcesz to ci je opchne w tej cenie
  7. Jutro juz bedzie spokojniej mysle na razie to az mi sie wlosy jeza, przypomnialem sobie jeszcze ze w pewnym momencie becia nie chciala zapalic , potem cos zazgrzytalo miala jakby zaplon detonacyjny , potem znowu jakies dziwne dzwieki z okilc pompy wodnej a po nastpnych dwoch uruchomieniach i litrze plynu wiecej cisza. Dzwonilem wlasnie i gadalem z mechanikiem, twierdzi ze jest cisnieniomierzktory sie wkreca w miejsce korka do plynu od chlodnicy i mozna po utracie cisnienia stwierdzic czy plyn sie przedostaje do ukladu olejowego. o to moglo byc z tym krotkotrwalym problemem z zapaleniem auta? :modlitwa: Czy to jakies zabezpieczenie beci ? Czy po prostu dala do zrozumienia ze niestety cos padlo ? Teraz chodzi dobrze, mam kontrolke spradzic plyn chlodzacy , srawdzile , jest troche za duzo jutro zlej, kontrolka pokazuje tez nadmiar ? :duh: Nie mam czym tego teraz sciagnac a auto mam u sasiadow nie chce sie tluc po nocy, ktos przelal kiedys plynu i dostal checka? Byle do jutra... :clap: :clap:
  8. Dobry wieczor, wlasnie przyszedlem po 4 godzinnej jezdzie na trasie 45km. Jadac z lotniska spadl mi waz z chlodnicy (gorny i wywalilo mi caly plyn, wskazowka pojechala na czerwone ole i dostalem komunikat o przekroczonej temp, wylaczylem silnik, zamocowalem waz i po kilku minutach wlaczylem go zeby zjechac z auostrady , temp pokazalo w porzadku ale po kilometrze od razu wskoczyla na czerwone pole i znowu ten sam komunikat. Przejechalem jeszcze kilka kilometrow dojechalem do stacji benzynowej i tam po troszku , przez godzine prawie dolewalem plynu az uzupelnilem stan. temperatura jest okay, ale koldzy strasza mnie ze mogla pojsc uszzczelka pod glowca i ze wyjdzie to za pare dni. Jak to sprawdzic ? Przy okazji plyn zalal mi lewy reflektor xenonowy, lampa sie wylaczala co pare inut plus komunikat zebyn sprawdzil oswietlenie ale juz teraz chodzi normalni, powinienem to jeszcze wyczyscic? Pomozcie, prosze to moje pierwsze auto v8 (4,4 l ) kupilem przed tygodniem ´do tej pory ideal , a tu glupia niedokrecona obejmka i caly wieczor nerwow... Swoja droga te obemki moge sie samoczynnie odkrecic? Prosze o komentarz :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa:
  9. heyka, qrde czytam te wasze wyniki z e36 1,8 i nie wierze oczom, jezdzilem tym autem 1,5 roku w trybie miejskim 10 to bylo max co brala, przy jezdzie spokojnej 120-130 km/h na trasie miescilem sie w 7-7,5 litra na setke! :cool2: jak jechalem naprawde szybko (600 km w 4,5 godziny) to spalila 11,5 litra. Mam dziwne odczucie ze wiekszosc polskich stacji benzynowych robi w ... swoich klientow. Wczesniej mialem e30 z tym samym silnikiem, spalanie identyczne, nawet moze mniejsze troszke czasami (ale byla obnizona i w ogole chyba e30 przez to ze nizsza jest lepsza ma aerodynamike, ale glowy nie dam ). Czy w Polsce sa jakies europejskie normy paliw? Wszyscy moi znajomi ktorzy byli w Polsce i mieszkaja na stale w Niemczech permanentnie narzekaja na jakosc polskiego paliwa(zwiekszone spalanie). Boje sie tankowac teraz moja 740 w kraju :worried: .
  10. OMG!!! Dzwonilem wlasnie do firmy montujacej instalacje JTG i po rozmowie z serwisem usiadlem na d... i jeszcze sie podniesc nie moge. Czlowiek ten powiedzial mi ze owszem montowali nie oni ale ktos tam to do bmw 740i i.... JAKOS to chodzi !!! :jawdrop: Na pytanie co to znaczy jakos, monter odpowiedzial: "no wie pan to jest paliwo alternatywne i nie bede pana klamal ze wszystko chodzi idealnie a po montazu bedzie pan do mnie wydzwanial". Zywotnosc pompy ocenil na 20 000- 60 000, po tym okresie konieczna wymiana, pompa 700 zl o koszt wymiany az balem sie zapytac. Aha i jeszcze jedno wtryski lubia sie zapychac grafitem, czyscic sie ich nie da trzeba wymieniac... Po tym wszystkim faze lotna chyba sobie daruje, chociaz wciaz sledze watek kolegi kiloffa, moze tam jakies nowe sprawy wyjda. Dziwna jest zwlaszcza roznica w zywotnosci pompy podana w tamtym watku, 100 000 km, tamten facet sie rozesmial jak mu to powiedzialem. I cena za instalke 7200 PLN :duh: Tak wiec pewnie prins lub zenit, wciaz czekam na wasze opinie, o tych wtryskach japonskich tez slyszalem , one pasuja tylko do prinsa?
  11. Witam ponownie , dziekuje za info Darku, rozumiem przez to ze auto po prawidlowej regulacji spisuje sie juz bez zastrzezen, szkoda ze nie masz tam silnika 4,4l :8) . Cenowo ta instalka jest nie do pobicia , przod do osemki kosztuje okolo 2100 zlotych, do szostki bodajze 1700 a do czworki chyba 1200 zl, wiec na pewno troche w kieszeni zostaje w porownaniu do prinsa na przyklad. Jeszcze jedno , w tego typu instalacjach, ponoc juz rurki doprowadzajace gaz do kolektora nie musza byc rownej dlugosci, to prawda ? I na koniec; kolega kiloff zalozyl wtrysk fazy cieklej, ile to kosztuje do V8? Czy ktos ma moze linka do infa na temat tych instalacji, ale jakiegos rzetelnego, nie reklamy firmy montujacej te instalacje . Czytalem takie wlasnie strony , n o i wzasadzie gdyby im wierzyc to kazdy by juz oszczedzal albo bral taka instalke na raty; wieksza moc niz na benzynie, spalanie mniejsze niz na benzynie, rozruch mozliwy tez na gazie etc, etc. Pozdrawiam :)
  12. Witam, juz czwarta godzine czytam forum , tone w powodzi informacji i mecze sie okrutnie , gdyz po zakupie mojego cacuszka (740i) czas by je zagazowac zbliza sie nieublaganie. Czy ktos z was montowal juz w V8 http://www.agcentrum.com.pl/zenit.php ? Nie ma tu reduktora , ktory rowniez jest w ofercie mianowicie gold KME (wydajnosc do 326 KM bodajze), listwy Matrixa, do tej pory myslalem ze niezawodne a tu czytam ze to padaczka... Ratunku!!!!!! W pon, wt juz jade do Polski a wciaz nie moge sie zdecydowac na instalke. Na niemieckich forach kroluje Prins w tych autach z tym silnikiem , ale cena 2krotnie wyzsza. Jestem gotow zaplacic wiecej ale tylko wtedy gdy ma to sens, zalezy mi na bezawaryjnosci w pierwszym rzedzie i ekonomii w drugim, autko mam w automacie ze steptronikiem. Zgory dziekuje za wszystkie wskazowki.
  13. Dobry wieczor, witam goraco forumowiczow i pasjonatow marki BMW, sam kilka dni temu nabylem 740 , przesiadajac sie z niezawodnej 318. Ciesze sie juz na wymiane wrazen i mase informacji ktora ukazuje mi wasze forum. Pozdrawiam serdeecznie!!!!!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.