Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam mam problem z w/w i wskaznikem zuzycia chwilowego ten ostatni pokazuję mi spalanie na poziomie 12 l kiedy jadę stałą prędkoscią 80 km/h cięzko mi zejsć ze spalaniem na poziom poniżej 10 l nie wiem czy oba te urządzenia mogą być niesprawne i fałszowac rzeczywiste spalanie?czy aytko jest uszkodzone i za duzo pali??czy w e-30 1,8 90 r jest kontrolka rezerwy paliwa?
Opublikowano

Witam

Kntrolka rezerwy paliwa jest.

A ten wskaznik chwilowego zuzycia paliwa,mozesz wyrzucic na smietnik :mrgreen:

To jest tylko taki gadzecik :)

pozdrawiam

Opublikowano
Witam

Kntrolka rezerwy paliwa jest.

A ten wskaznik chwilowego zuzycia paliwa,mozesz wyrzucic na smietnik :mrgreen:

To jest tylko taki gadzecik :)

pozdrawiam

 

z tym bym się kłócił... economizer dobrze zna aktualne spalanie, dzięki economizerowi można zorientować się czy wszystko gra w aucie, (jedyny warunek to sprawne akumulatorki i odpowiewiednia pamięć w inspekcji)/ Economizer ma przesówać się energicznie w góre i w dół i szybko reagować na pedał gazu i obciążenie - na biegu jałowym wskazówka ma zniknąć z prawej strony - przy dojeżdżaniu do świateł na biegu i zamkniętej przepustnicy wskazówka ma być w granicach zera - przy podwójnej przygazówce na biegu jałowym wzkazówka próbuje zejść do zera po czym ponownie znika z prawej strony.

Do ekonomizera idzie sygnał z kompa pin 11 lub 35 FUEL RATE to sygnał pośredni w kompie przygotowujący mieszanke - na tej podstawie ekonomizer dobrze się orientuje co i jak.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.