Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Otoz sprawa wyglada tak, odcina mi obroty gdzies na 4500 slychac takie punktowe pykanie tak jak by odcinal komputer. Natomiast na biegu jalowym licznik wskazuje jakies 600 Dodam ze srodek jak i liniczk nie sa od 1.8 i lecz prawdopodobnie od 2litrowej wersji gdyz licznik wskazuje 260 km/h Natomiast na postoju przegazowujac moge dociagnac do 7000 Ostatnio wymienialem walek samoregulatory koniki ale przed wymiana moglem gdzies do 4000 dociagnac...

 

Hmm co moze byc przyczyna ? Czy jesli jest od 2l wersji czyli 6 cyl bedzie inaczej przeliczana iskra ?(ale czy moglbym wtedy na postaoju 7k krecic) a moze sonda labda lub kable czy swiecie ? Zastanawiam sie tez czy na komputerze mozena sprawdzic obroty podczas jazdy ?

Pozdrawiam i z gory dziekuje za pomoc!!

Opublikowano

Witam

Jezeli nie zmieniles wtyczki kodowej zegarow/ta z przodu/,to bedzie ci przeklamywal.

Co do odciecia,to ciekawa sprawa,bo normalnie struje tym TPS.

Przy owarciu przepustnicy do konca opornosc TPS-a wynosi 0,czyli tyle ile przy zamknietej.

Sam nie wiem,moze sprawdz ten czujnik ,w ktorym momencie przy otwartej przepustnicy pokazuje 0.

pozdrawiam

Opublikowano
Jezeli nie zmieniles wtyczki kodowej zegarow/ta z przodu/,to bedzie ci przeklamywal.

 

W e36 nie ma wtyczki kodowej z przodu zegarów.

 

Nie wiem jak z prędkościomierzem w sumie on powinien pokazywać prędkość prawidłowo, natomiast jeżeli chodzi o obrotomierz to musi on być od wersji czterocylindrowej. Od sześciocylindrowej będzie zaniżał wskazania.

Można podmienić zawartość pamięci wewnątrz licznika i wtedy wskazania będą poprawne.

Opublikowano
Jezeli nie zmieniles wtyczki kodowej zegarow/ta z przodu/,to bedzie ci przeklamywal.

 

W e36 nie ma wtyczki kodowej z przodu zegarów.

 

Nie wiem jak z prędkościomierzem w sumie on powinien pokazywać prędkość prawidłowo, natomiast jeżeli chodzi o obrotomierz to musi on być od wersji czterocylindrowej. Od sześciocylindrowej będzie zaniżał wskazania.

Można podmienić zawartość pamięci wewnątrz licznika i wtedy wskazania będą poprawne.

 

Czy nie mialo by to tez znaczenia na obrotach jalowych i przy przegazowaniu hmm wsumie to nie wiem tak do koca.. musial bym cala deske chyba zrobierac..

Opublikowano
Czy nie mialo by to tez znaczenia na obrotach jalowych i przy przegazowaniu hmm wsumie to nie wiem tak do koca.. musial bym cala deske chyba zrobierac..

 

Jałowe obroty m40 to 800 obr/min a nie 600 jak Ty napisałeś, czyli albo licznik Ci źle pokazuje albo silnik nie ma prawidłowych obrotów.

 

Masz dwa rozwiązania : wstawić na chwilę licznik z innej czterocylindrowej wersji e36 lub podjechac do ASO i niech zweryfikują wskazania obrotomierza w aucie ze sprzetęm diagnostycznym.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.