Skocz do zawartości

Tarcze/klocki sprawdzone zamienniki.


Rado87

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli chcesz polepszyć hamowanie przy zachowaniu mniejszego pylenia to:


EBC DP32089C REDSTUFF 295PLN tył


EBC DP32302C REDSTUFF 734 PLN przód



Jeśli natomiast oczekujesz najlepszych klocków od upalania (ale które też więcej pylą niż te powyżej) to:


EBC DP42089R YELLOWSTUFF 425PLN tył


EBC DP42302R YELLOWSTUFF 1000 PLN przód


jeśli masz hamulce m performance (największa tarcza) to niestety nie mają


jak masz standardowe hamulce jakie wychodzą w m550i to to co powyżej


do wszystkiego polecam od razu plyn hamulcowy MOTUL RBF600 i wymianę tego płynu co rok

Edytowane przez autopark
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam,

żeby nie zakładać nowego tematu - mam pytanie na temat klocków na przód. M pakiet - niebieskie zaciski.

Zawsze wymieniałem w ASO, ale różnica w cenie jest ogromna i chyba kupię zamiennik - czy klocki Zimmerman lub Brembo ktoś z Was zakładał? Inne ATE czy EBC nie są dostępne...

Koszt Zimmermanna to około 410zł a Brembo 560zł - wręcz wydają mi się za tanie w porówaniu z ORI, ale chyba zaryzykuję, tym bardziej, że tarcze jeszcze raczej zostawiam, są jeszcze "w normie".

Ma ktoś jakieś doświadczenia? Czy może nie warto bawić się w zamienniki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też powoli stoję przed takim dylematem, patrzyłem na tą stronę https://auto.brakeparts.pl/

Jest możliwość wyboru i to tarcz i klocków, ja będę wymieniał wszystko tarcze, klocki, przód, tył i rozbieżność cenowa wielka :/ rozbieżność cenowa między ORI a niby lepszym zamiennikiem 2tys zł około

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ha ha ,

Ja właśnie zamówiłem Zimmermanny w brakeparts.pl, jutro wymieniam. Dostęp towaru od ręki jest słaby, sprzedawca polecił tańsze Zimmermanny (jeszcze były Brembo). Podobno właśnie są mocno zbliżone cechami do oryginałów. Pojeżdżę i dam cynę, jak się sprawują.

Powiecie mi może, jak najprościej zresetować inspekcję w iDrive na temat klocków? Czy po podpięciu nowego czujnika sam się zresetuje, czy trzeba pod kompa się podpinać, i czy warsztat musi mieć coś extra na czasie ze sprzętu, czy zwykły warsztatowy interfejs do BMW wystarczy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Dzięki, wszystko ogarnięte,

jak na razie auto hamuje normalnie, czyli wzorowo - nie widzę różnicy do wymienionych oryginałów.


Klocki wraz z wymianą kosztowały mnie 500zł. ASO wołało 2200zł po rabatach :duh: W poprzedniej F10 wszystko robiłem w ASO :mad2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
To na alledrogo też nie jest najtaniej, w różnych sklepach internetowych znajdziesz w lepszej cenie np. do 530d zestaw na przód wraz z czujnikiem za 2384 zł
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
klakierek ja jestem świeżo (dzień) po wymianie kompletu tarcze + klocki na tylnej osi. Wymiana w ASO, ale części przywiozłem sam. Zdecydowałem się na tarcze ATE i ceramiczne klocki ATE (podobno nie pylą). Do tego czujnik zużycia też od ATE. Faktura na części ok. 1400 zł, robocizna w ASO po rabatach 550 zł. Różnic w hamowaniu brak. Co do pylenia, a na jego braku/zmniejszeniu zależało mi najbardziej to jeszcze nie zauważyłem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
klakierek ja jestem świeżo (dzień) po wymianie kompletu tarcze + klocki na tylnej osi. Wymiana w ASO, ale części przywiozłem sam. Zdecydowałem się na tarcze ATE i ceramiczne klocki ATE (podobno nie pylą). Do tego czujnik zużycia też od ATE. Faktura na części ok. 1400 zł, robocizna w ASO po rabatach 550 zł. Różnic w hamowaniu brak. Co do pylenia, a na jego braku/zmniejszeniu zależało mi najbardziej to jeszcze nie zauważyłem.

 

Gdzie kupowałeś ATE?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Gdzie kupowałeś ATE?

 

Na allegro do wyboru do koloru. I ceny są najlepsze...

Najpierw wyszukaj tutaj swoje symbole części:


https://web.tecalliance.net/ate/en/parts/cars/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak to skasowac z „zegarów” ? 500 robocizna w aso? A material w sensie klocki i czujnik? Nawet nie wiem jakie kupic, a oddaje uato za 3 miesiace ale niestety zaplil mi sie serwis na klocki za 1900 km (przednie okladziny) mam nadzieje, ze tarczy nie musze wymieniac wtedy rowniez?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Za tydzień jadę na duży serwis plus tylne klocki.

Wymiana klocków w aso 500, materiały 1000.

Kupiłem na allegro ate ceramic za 350 z czujnikiem.

Wymiana oczywiście za 100.


Tu znajdziesz symbole swoich klocków do wyszukania na allegro:

https://web.tecalliance.net/ate/en/parts/cars/assigned?assemblyGroupId=100006&targetId=127829&typeNumber=127829&brands=3&page=0#@brc/brands:Car;targetType:cars/assem:BMW%25206%2520Gran%2520Turismo%2520(G32)%2520630%2520d;targetType:cars;targetId:127829;typeNumber:127829/lnkparts:Braking%2520System;targetType:cars;assemblyGroupId:100006;targetId:127829;typeNumber:127829;brands:3;page:0


Duży serwis 1000, klamoty 4000.

Kupiłem wszystko na allegro knecht/mahle za 700.


Kasowanie znajdziesz na yt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.