Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Bmw po tym jak zgasło na drodze podczas jazdy odpaliło po kilku zakręceniach, a następnie rozkraczyło się na amen. Kręci, nie odpala. Na zapłonie pre-supply presure dochodzi do 4.22, pozniej spada do 1. Brak rail pressure. Błędy z INPY poniżej.

Sprawdzałem te błędy po kolei i raczej zawsze występuje tylko 1, a u mnie pokazuje wszystkie 3. Paliwa w baku full - 75L.

IMG-3926.jpg

IMG-3927.jpg

IMG-3928.jpg

IMG-3936.jpg

Opublikowano
Na dzień dobry zdejmij wężyk zasilający z filtra paliwa i sprawdź czy po włączeniu zapłonu leci paliwo - jeśli nie to masz problem z pompą progową
Opublikowano

Filtr jest w progu? Bo jeszcze zauważyłem jak zerknąłem pod auto, że są mokre przewody paliwowe i dodatkowo jest wilgotno na tej puszcze co zaznaczyłem na zdjęciu poniżej.

Przechwytywanie.png

  • Moderatorzy
Opublikowano

Przecież napisał, że na wstępnej ma 4,22 więc czego tam szukać ? Nie będzie odpalać, bo na szynie CR nie masz ciśnienia, ale żeby w ogóle zero ? Nie śmierdzi paliwem pod maską ?

Czujnik ciśnienia na listwie, pompa CR, regulator na pompie. Coś grzebałeś ostatnio przy silniku ?


Przebieg to masz zacny :)


PS. No, właśnie. To jest filtr paliwa. :cool2:

Opublikowano

Puszka, którą zaznaczyłeś to właśnie filtr paliwa ;) skoro jest tam mokro to pewnie puścił o-ring grzałki filtra (element na samej górze filtra z wtyczką przykręcany na śrubę torx) i najprawdopodobniej to jest przyczyną Twojego problemu.


@Fuser, napisał że ma 4,22 ale potem spada do 1, a może być tak że regulator ciśnienia nie poda paliwa na listwę nie mając cisnienia z pompy progowej

  • Moderatorzy
Opublikowano
... puścił o-ring grzałki filtra ...

Czujnik ciśnienia, a nie grzałka.

 

..napisał że ma 4,22 ale potem spada do 1, a może być tak że regulator ciśnienia nie poda paliwa na listwę nie mając cisnienia z pompy progowej

Tak ma być. Jak nie uruchomisz silnika to po pewnym czasie progówka się wyłącza.

Opublikowano

Chyba jest winowajca, przewody pod autem.

Tutaj tym przewodem leci paliwo z dużą ilością powietrza.

Paliwo-1.jpg

-

Tutaj jest koniec przewodu powyżej, też cieknie.

paliwo-2.png

I na koniec przewody paliwowe pod autem, są w tragicznym stanie, pod autem dość solidna plama w 2 miejscach. Pierwsza na początku osłony mniej więcej na wysokości kierownicy, druga przy końcu osłony. Pewnie pękł jakiś wężyk zaraz za pompą.

Paliwo-3.jpg

paliwo-3.png


Jeszcze pytanie, czy miedziane przewody z alledrogo (67zł za 2szt od baku do pompy progowej) się sprawdzą czy lepiej ogarnąć to samemu. Dodatkowo zauważyłem, że wtyczka przy filtrze po odpięciu jest całą w ropie. Moje problemy mają swoje odzwierciedlenie w popękanych przewodach? Jeszcze dodam, że jak przekręcę zapłon, to słychać, że paliwo gdzieś u góry ucieka. Skontroluje jutro w dzień gdzie.

Opublikowano

Skoro wtyczka na filtrze pływa w ropie to albo cieknie któryś wężyk albo puścił wspomniany już o-ring na czujniku ciśnienia. Najpierw wypadałoby zlikwidować wycieki i najlepiej przy okazji wymienić filtr paliwa.


PS. Czy tylko ja na trzecim zdjeciu widzę kaczkę albinosa z niebieską wysypką? :mrgreen:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.