Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej!


Mam taki problem z moim F11.

Ostatnio stało się coś takiego, że zablokował się DPF.. Wszedłem w B-Toola i zobaczyłem komunikaty błędów, zapchanie DPF-a dochodziło do 60 gram, więc postanowiłem wymusić regenerację. Niestety, nie przyniosło to żadnych efektów. Dopiero gdy skasowałem kody błędów i ponownie wymusiłem regenerację, udało się wypalić DPF-a całkowicie.


Teraz natomiast mam stały komunikat, którego nie daje się skasować: 244800 Begrenzte Restlaufstrecke des Partikelfilters verfügbar


Przeprowadziłem test ciśnienia wstecznego i na biegu jałowym mam wartości ujemne... Z tego co kiedyś słyszałem, może to oznaczać, że jest uszkodzony czujnik ciśnienia...

Samochód ma przejechane 152 000 kilometrów, co wydaje mi się zbyt szybkim dystansem na konieczność wymiany DPF-u.


Czy ktoś spotkał się z takim problemem i wie jak go rozwiązać?




ed02d9f015199.jpg

8e9afda98295c.jpg

a494b706bcccd.jpg

Opublikowano
W ogóle stwierdzam, że znacząco za często się wypala ten DPF... Mam w tej chwili 458 wypalań - czyli wychodzi, że średnio co 330 kilometrów się wypala, powinien o wiele rzadziej, prawda?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W ogóle stwierdzam, że znacząco za często się wypala ten DPF... Mam w tej chwili 458 wypalań - czyli wychodzi, że średnio co 330 kilometrów się wypala, powinien o wiele rzadziej, prawda?

 

To bardziej wygląda na nie autentyczny przebieg ponieważ błąd 244800 pojawia się w każdym modelu F które przekroczy 200 kkm i nie świadczy on o jakimś problemie tylko informuje że zbliża się termin wymiany filtra i to samo pokazuje ilość udanych procesów regeneracji który jest nie adekwatny do przebiegu z licznika.

Opublikowano

Wiesz... Samochód kupiony z Premium Selection z przebiegiem 24 000 kilometrów, od tego czasu wyłącznie w moich rękach..

Przypuszczam błąd czujnika, który istnieje od dawna i przez to mam zbyt wielkie spalanie, które także odczuwam, a także wiele niepotrzebnych procesów wypalania DPF-u...

A wymiana spowodowana jest ilością wypaleń, która jest zbyt wielka i stąd też szybko pokazuje komunikat o konieczności wymiany...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wiesz... Samochód kupiony z Premium Selection z przebiegiem 24 000 kilometrów, od tego czasu wyłącznie w moich rękach..

Przypuszczam błąd czujnika, który istnieje od dawna i przez to mam zbyt wielkie spalanie, które także odczuwam, a także wiele niepotrzebnych procesów wypalania DPF-u...

A wymiana spowodowana jest ilością wypaleń, która jest zbyt wielka i stąd też szybko pokazuje komunikat o konieczności wymiany...

 

Kolego czytałeś załączone materiały....... chyba nie.

Zacznij od wymiany przewodów podciśnienia tak jak to zrobił inny kolega z forum.


Proponuję załatwić sobie interfejs BT + program do kontrolowania i wypalania filtra DPF .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.