Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Problem który pojawił się w F30 116i N13- 2013r silnik zapala(czasami dłużej kręci) po chwili gaśnie i znów zapala, dalej OK. Jakiś miesiąc wcześniej pojawiły się błędy 11C402 ; 11A002 ; 11C404 wtedy zapalał się check engine i auto przechodziło w tryb serwisowy (po chwili check gasł i wszystko wracało do normy). Od miesiąca był spokój, do czasu jak urwał się silnik wspomagania. Samochód trafił do serwisu gdzie wymieniono całą przekładnię(akcja serwisowa) i rzekomo wykasowano błędy. I nagle powstał świeży problem z zapalaniem jw.

Proszę o wskazówki jeżeli ktoś z Was miał podobny problem lub ma wiedzę którą może się podzielić. Z góry dziękuję za pomoc.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam.

U mnie pojawiła się ta sama awaria, silnik gaśnie i nie ma na to żadnej reguły. Wymieniłem świece, i przez miesiąc było spokój - niestety awaria powróciła.

Czy ktoś coś w tym temacie??

  • 2 lata później...
Opublikowano

Witam


Ponawiam pytanie po dłuższym czasie,żeby nie zakładać nowego tematu.


Na wyswietlaczu mam błąd „napęd -jedz wolno dalej,pełna moc silnika niedostepna,sprawdź w twoim serwisie”

11c402 ,11c404 co to za błędy bądź jaki to czujnik i gdzie go szukać w aucie ?

Opublikowano

Dzięki Kuj0n :)

To wychodzi na to że obydwa błędy (11c404 i 11c402) to zawór regulacji dawki paliwa.Wie ktoś może gdzie ten zawór się znajduje w 320i f30 ?

Opublikowano
Poszukaj sobie sam używając realoem. Wpisujesz vin dajesz przeglądaj części układ paliwowy i masz wsztsko pięknie rozrysowane

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.