Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Mam pytanie do posiadaczy v8 4,0. Chcę kupić e34 z tym silnikiem. Często ciągnę przyczepę(dość ciężkawa :mrgreen: ). Chcę manuala ale ciężko znależć. Czy automat do przyczepy może być? Nigdy nie miałem a "specjaliści" mają różne opinie.
Opublikowano

mysle ze 3,0 v8 by tez wystarczyl i latwiej go dostac w manualu i z tego co slyszalem jest mniej wadliwy

automata do przyczep raczej bym nie polecal szczegolnie zima

Opublikowano
do tak duzego motoru az sie prosi o automata, ciagniecie przyczepy jak rowniez holowanie auta jest o wiele przyjemniejsze w automacie, zawsze mozna zblokowac ktorys bieg jesli bedziesz podrozowal po gorkach i nie bedziesz chcial aby za czesto zmienial biegi. ja polecam automata, sam jezdze, co prawda z silnikiem 2.0, ale przy wiekszych motorach jest wiekszy moment i jezdzi sie jeszcze przyjemniej. raz sprobujesz i juz nie bedziesz chcial inaczej.
Opublikowano
W silnikach o dużych pojemnościach automat to prawdziwa przyjemność. Co do skrzyni manualnej, tego konkretnego samochodu to rzeczywiście dość duży rarytas i dlatego może być ci trudno coś znaleźć interesującego. Jednak myślę ze manual lepiej by się spisał do ciągnięcia przyczepy ze zględu choćby na trwałość. A jak byś nie znalazł ładnego samochodu z manualną skrzynią to automat przy tej pojemności i mocy tez sobie poradzi bez problemu...
http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano
O ile dobrze kojarze e34 z manualna skrzynia biegow wyprodukowano zaledwie 797 sztuk a wiec znalezc taki egzemplarz bedzie trudno. Do holowania przyczepy polecam jednak manualna skrzynie.
Opublikowano
do holowania i pracy jako wół roboczy oczywiste że lepszy bedzie manual. I tak jak wspominał kolega, poszukaj 530v8 lub 535r6 w manualu.
Opublikowano
535 odpada. Szukam kombi(nie napisałem) :oops:
Opublikowano
535 odpada. Szukam kombi(nie napisałem) :oops:

 

hehe to dopiero rarytas E34 540i manual i nadodatek kombi ;) Szukaj 530i albo kup automata..

http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano

do ciezkij przyczepy tylko manual ...

 

w silnikach v8 skrzynie i bez przyczepy padaja jak muchy ... a co dopiero jak zaprzegniesz do nich dodatkowo tone na hak :duh:

 

poszukaj 530 w manualu - albo v8 albo r6 - albo 525 (z vanosem ) - w koncu prawie 200 koni tez wystarczy :mrgreen: :cool2: - i znalesc duzo latwiej , cena przystepniejsza , wybor wiekszy...

Opublikowano

540i e34 jest tego troche na

[/img]www.scout24.de

a ja nie sprzedaje swojej 7ki.


odpowiem na kazde pytanie zwiazane z felgami,oponami.

Opublikowano
moja 728i jezdzila cale zycie jako holownik do przyczepy, wiec mysle ze nie ma sie co bac mniejszego motoru w manualu :)

 

:cool2: popieram - e23 ( 728 ) ktora mial kiedys moj ojciec tej jezdziła cały czas z przyczepą - o ich masie moze swiadczyc to ze od haka były az powyrywane tylne podłuznice (mimo ze nie były zgnite ) ...

 

sami wiezlismy na przyczepie przy budowie domu jakies 2 tony piasku ( + masa przyczepy ) i samochod spisywał sie dobrze ... - masa była tak duża ze z felg w przyczepie ( felga od poloneza trucka ) sie złamała :shock: :shock: :shock: w czasie jazdy ok 70 km/h poprostu w przyczepie odleciało koło - mimo to samochod pozostał na jezdni i doszło do zadnego nieszczesci ( kolo od przyczepy znalazlo sie jakies 500 metrów dalej :shock: )

Opublikowano
Witam. Dzięki za opinie :cool2: . Brat ma 2,5 i wystarcza do przyczepy. 4,0 to jednak jest inna bajka. Bez przyczepy też jeżdżę a wtedy.... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: (ten odgłos oczywiście)
Opublikowano
Jeżeli trafisz na dobrze utrzymaną E34 540 w manualu i stać cię na jej utrzymanie to się nie zastanawiaj. Ja miałem E34 540 w automacie. Niestety jakość skrzyni 5HP30 jest tragiczna. Moja z małymi problemami wytrzymała ale E39 już mam w manualu.
"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.