Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam ,mam mały problem tzn. wymieniłem przekładnię kierowniczą w BMW e60 ze zwykłej hydraulicznej (bez czujników) na przekładnię z jednym czujnikiem servotronic ,poprzednia miała duży luz na kierownicy w jeździe na wprost (skasowanie luzu na listwie nic nie dało) .Udało mi się okazyjnie kupić maglownice z tym jednym czujnikiem po bardzo małym przebiegu i faktycznie po zamontowaniu układ kierowniczy jest bez luzów ,trzyma się drogi ale ,i tu przechodzimy do sedna problemu,wspomaganie kierownicy jest słabe tzn jest ale ciężko chodzi kierownica (na poprzedniej działało normalnie ,o wiele lżej,czy to może być wina tego nie podłączonego czujnika ? Czy może zły olej hydrauliczny wlałem ,poprzednia była zalana czerwonym ATF-em i taki wlałem , może trzeba zalać zielonym CHF11S ?
Opublikowano

miałeś najprostszy układ hydrauliczny przekładni, zmieniłeś maglownice od innego układu hydraulicznego z układem servotronik, pomijając fakt braku odpowiednich modułów i kabli masz zupełnie inny olej i za jakiś czas rozwalisz założoną maglownicę, bo ona nie powinna pracować na oleju ATF tylko na CHF11S ( ale z kolei jak zalejesz olej CHF11S będzie on zły dla twojej pompy wspomagania) więc chcąc, nie chcąc możesz rozwalić za jakiś czas maglownicę albo pompę lub spowodować ich szybsze zużycie.


Jeżeli chciałbyś zmienić w tym aucie magiel na lepszy i zrobić to jak powinno być, to koszt tej przebudowy przewyższy wartość rynkową twojego e60... chyba, że wazzup zajmie się montażem, wtedy może wyjdzie taniej :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.