Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie

czy po wymianie czujnika ABS w lewym przednim kole w E92 LCI trzeba go jakos kalibrowac? Przed wymiana blad ABS wyswietlal sie na parenascie sekund (wraz z FTM) i gasnal. Wyswietlal sie albo gry wpadlem w dziure albo gdy skrecilem mocno kola w lewo. Po wymianie czujnika blad wyswietla sie caly czas.


Wymienilem lozyska tak dla pewnosci bo akurat moglem to zrobic za free.


Czujnik po VINie dobrany, Bosch'a.


Dzieki za pomoc

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie trzeba coś jest z nim nie tak skoro jest błąd, najpewniej z podłączeniem.
3A0jS9b.png
Opublikowano
Sprawdzilem juz trzy rozne :( i dziala tylko ten co byl pierwszy ale on wlacza sie okazjonalnie jak naprezy sie przewod przy skreconych kolach albo na nierownosci
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czyli też nie działa, sprawdź przewody idące po karoserii do wtyczki.
3A0jS9b.png
Opublikowano
Czujnik może być dotarty(dopasowany) do starego pierścienia.U mnie po wymianie koronki abs zaczął wariować.Okazało się,że czujnik abs był lekko przytarty i dawało błąd.
never again N46
Opublikowano

Kurde troche lipa ze trzy oryginalne czujniki bylyby walniete z trzech toznych zrodel, trzech roznych producentow ;)


Posprawdzam przewody od tej puszki gdzie czujnik sie montuje w gore po karoserii.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.