Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam pytanie ponieważ wyskakują mi dziwne błędy, których wcześniej nie było a mam akumulator w kiepskiej formie i znając wrażliwość BMW na własnie kondycję akumulatora zastanawiam się czy łączyć je z nim czy szukać mimo wszystko gdzie indziej...

dodam, że auto generalnie jeździ i zachowuje się normalnie.


To co się pojawiło:

- Junction Box Passenger/K-CAN komunikacja 00C908, Bus Off

- Passive Go System/K-CAN Line Failure/K-CAN Low/00D2C4

- CAS/K-CAN line fault/K-CAN LOW SYS/Physical bus error/00D904

- Instrument cluster/CAN error wire/CAN LOW ERROR/00E104

- Engine/IBS Signal/002EB

  • Moderatorzy
Opublikowano
Sprawdź najpierw porządnie aku albo podmień. Przy kiepskim aku lubią dziać się cuda.

spacer.png

Opublikowano

Wiem, wiem.

Ja po prostu kupię nową baterię z różnych powodów dopiero we wrześniu ..., natomiast zastanawiałem się czy może jest coś innego na rzeczy patrząc na błędy

  • Moderatorzy
Opublikowano

Sprawdź połączenia akumulatora a w szczególności kabel "minusowy" z IBS


Może to też wyglądać na uszkodzony kabelek z CANA. Napięcie pomiędzy CAN H i CAN L powinno wynosić ok. 5V

spacer.png

Opublikowano

Jeżeli porządnie podładujesz aku i będzie trzymał ponad ~12,5V pozostawiony w aucie po 24h to możesz odczytać jeszcze raz błędy. Ewentualnie skasuj i odczytaj. Jeżeli błędy będą dalej to na 99% nie jest winny aku i wymieniamy IBS.


Jeżeli aku będzie trzymał wyraźnie niższe napięcie po naładowaniu i 24h to raczej nie ma sensu teraz dyskutować aż do nowego aku.

Opublikowano

Pojemność minimum 62 Ah i prąd minimum 540 A

Ja mam u siebie 64 Ah i 640A - też e90 320i

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.