Skocz do zawartości

Grzeje się wtyczka wentylatora klimatyzacji


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, mam problem ze swoją E39 a konkretnie z wentylatorem klimatyzacji. Wentylator miałem odłączony kiedy go kupiłem. A po podłączeniu go do wtyczki, wtyczka momentalnie się grzeje i zaczyna czuć zapach spalenizny. Sprawdziłem bezpiecznik wentylatora, jest on pod schowkiem czerwony 50A jest cały. Co to może być ? Czy jest możliwe że tego przyczyną jest robiący zwarcie wentylator ? I trzeba go wymienić?
Opublikowano
A po podłączeniu go do wtyczki, wtyczka momentalnie się grzeje i zaczyna czuć zapach spalenizny.

Ja myślę, że problem jest z wtyczką. Pewnie słaby styk, albo naderwanie przewodów przy łączeniu przewodu i styku.

Opublikowano
A po podłączeniu go do wtyczki, wtyczka momentalnie się grzeje i zaczyna czuć zapach spalenizny.

Ja myślę, że problem jest z wtyczką. Pewnie słaby styk, albo naderwanie przewodów przy łączeniu przewodu i styku.

 

Myślisz, że wymiana wtyczki powinna temu zaradzić ?

  • Moderatorzy
Opublikowano

Myślisz, że wymiana wtyczki powinna temu zaradzić ?

Mało prawdopodobne. A wiatrak się kręci ?


Po co piszesz w dwóch tematach o tym samym...

Opublikowano

Myślisz, że wymiana wtyczki powinna temu zaradzić ?

Mało prawdopodobne. A wiatrak się kręci ?


Po co piszesz w dwóch tematach o tym samym...

 

Wiatrak się kręci jest cały.

Przepraszam dopiero się zapoznaje z forum, przez dłuższy czas szukałek jak założyć wątek :D

  • Moderatorzy
Opublikowano
Aha, skoro wiatrak działa jak powinien to faktycznie trzeba szukać w połączeniu wtyczka/gniazdko.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Aha, skoro wiatrak działa jak powinien to faktycznie trzeba szukać w połączeniu wtyczka/gniazdko.

 

Dopiero teraz korzystając z czasu wolnego wziąłem się za naprawę klimatyzacji, problem grzejącej wtyczki został naprawiony, po prostu trzeba było wymienic cały wentylator gdyż silnik się "rozsypał" kupiłem drugi taki sam 4 pin z modułem i było by wszystko dobrze gdyby nie fakt ze po podłączeniu pod wtyczke nie ważne czy na zapalonym silniku czy zgaszonym i przy wyjętych kluczykach wentylator cały czas się kręgi na maksymalnych obrotach, co może być tego powodem??

  • Moderatorzy
Opublikowano
Zjarany moduł sterowania (ten na prawym nadkolu) lub problem z odczytem temperatury. Wentylator klimatyzacji w E39 służy również jako dodatkowy w przypadku wzrostu temperatury silnika.
Opublikowano
Zjarany moduł sterowania (ten na prawym nadkolu) lub problem z odczytem temperatury. Wentylator klimatyzacji w E39 służy również jako dodatkowy w przypadku wzrostu temperatury silnika.

 

Myślałem że moduł sterujący jest tylko jeden to ten w wentylatorze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.