Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

wywaliło mi filtr powietrza.

 

Co z tym zrobic? wystarczy to jakos uszczelnic?

Wlatuje za duzo powietrza i silnik nie ma mocy, gasnie po puszczeniu gazu, lub po wcisnieciu sprzegła, nie utrzymują sie obroty. jak by nie bylo nie da sie normalnie jeździc :/

Opublikowano
były 3 strzały :) otworzyło mi górną czesc filtra, ktora jest lekko peknieta, i ten wężyk jak od odkurzacza jest dziurawy w 2 miejscach. ide na parking moze uda mi sie zrobic jakies wyraźne zdjecie telefonem to wkleje je tu za jakies 20 minut.
Opublikowano (edytowane)

na czerwono zaznaczyłem pekniecie

 

http://img456.imageshack.us/img456/2489/filtrne1.jpg

 

jeszcze pokrywa filtra z zewnątrz:

 

http://img186.imageshack.us/img186/4098/filtr2pn6.jpg

 

a tutaj ta rurka dolot czy wąż od odkurzacza jak kto woli:

 

http://img231.imageshack.us/img231/2268/dolotcv9.jpg

 

tutaj są 2 spore dziurki ale mysle ze to sie da zalepic bo są tak ulozone ze taśma McGrywera wszystko sklei.

 

Co z tym filtrem... i skad zapinki wziąć??

Edytowane przez McN
Opublikowano

... no masz pokrywę obudowy f. powietrza do wymiany i gumę też , jak chcesz to możesz się bawić w klejenie ale nie wiem z jakim efektem to będzie - to musi być szczelne bo będzie łapało lewe powietrze i silnik nie będzie normalnie pracował .

 

Instalacja w Twoim aucie jest " drugiej " generacji / masz mikser za filtrem powietrza / zobacz klapkę " przeciw wybuchową " - powinna też być pokrzywiona / to jest w tym m-cu gdzie jest taka guma co spada , módl się tylko żeby przepływomierz był cały !

 

Druga generacja nadaję się do silników cztero cylindrowych a i tam często strzela , przerabiałem temat gazu w Fordzie do czasu aż dostałem białej gorączki / tak mi regulowali gaz / i do dzisiaj instalacja leży pod drzewem a w piwnicy mam jeszcze dwa przepływomierze bo już potem jak widziąłem tanie na allegro to brałem na zapas - :mrgreen:

z LPG jestem wyleczony ....

* - w zależności od typu i wyposażenia
Opublikowano

najwazniejsze aby szczelne było wszystko za filtrem (czyli ta guma,lepiej nową kupić bo klejenie raz pomoże raz nie)

obudowa też powinna być szczelna bo ;

1.Bedzie zasysał brud i kurz

2.Bedzie zasysał gorace powietrze z komory a jak wiadomo nie jest ono dobrym składnikiem do mieszanki, lepiej jek zasysa zimne z przodu.

 

Moja rada.

Kupić nową obudowe filtra i gumę,pisząc nową mam też na myśli sprawną urzywana.

Opublikowano

Instalacja w Twoim aucie jest " drugiej " generacji / masz mikser za filtrem powietrza / zobacz klapkę " przeciw wybuchową " - powinna też być pokrzywiona / to jest w tym m-cu gdzie jest taka guma co spada , módl się tylko żeby przepływomierz był cały !

 

reszta jest cała, jeszcze na tym przejechałem ze 20KM

Opublikowano

jestem tego samego zdania!!!!

jestem tego samego zdania!!!!

:D :D :D :D :D :D :D

a ja nie sprzedaje swojej 7ki.


odpowiem na kazde pytanie zwiazane z felgami,oponami.

Opublikowano
BMW+GAZ LPG TO JAK GARNITUR I TRAMBKI!!! ZGAZOWAC BMW TO GRZECH JAK CHCECIE TANIO JEŻDZIĆ TO KUPCIE DISLA...TAKIE MOJE ZDANIE POZDRO

Sam w BMW gazu nie mam, ale uważam że jest to indywidualna decyzja właściciela. A jak już się czepiasz to pisz przynajmniej poprawnie a nie jak analfabeta. Pisze się "trampki" a nie "trambki" i "Diesla" a nie "disla", a na dodatek pisane Caps Lock'iem. W profilu też powinno być "coupe" a nie "cupe" :duh: Idąc Twoim tokiem rozumowania równie dobrze można powiedzieć BMW+ANALFABETA+GRANAT TO JAK SAŁATKA Z BURAKA. Zamiast pisać takie posty nie na temat to lepiej poczytaj jakieś książki. W Twoim przypadku polecam "Gramatyka i ortografia dla klasy 4".

Opublikowano
ma ktos do sprzedania górną pokrywe i węzyk?

 

Wrzuć swoje zapotrzebowanie w dziale "Części", wybierając opcję "KUPIĘ". Tylko opisz dokładnie co i jak, plus jaki model.

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Opublikowano
o kurde..........mi wczoraj wlasnie tak trzasnal LPG.wsiadlem do auta po 2dniach zapalilem na bezynie i ze mnie moje kochanie poganiala szybko dalem gazu...........i przy przejsciu na GAZ pierd.........pomyslalem-to juz mam zajeb.....) bo sie wlasnie naczytalem o tym na forum) Otworzylem maske patrze ogladam i nic-wszystko ok-ale nie pali nie trzyma obrotown duzi sie-i zauwazylem ze na przeplywomierzu mam taka gume pokrecona i widac otwory wlotu powietrza do ruru dolotu powietrza do sielnika( powyginalem tya uszczelke i na szczescie juz dziala-ale powiedzcie skad byl ten huk?czy ta guma sie tak napiela pod wplywem powietrza i strzelila z hukiem jak guma w gaciach czy to wybucha cos innego?)
Opublikowano
ale powiedzcie skad byl ten huk?czy ta guma sie tak napiela pod wplywem powietrza i strzelila z hukiem jak guma w gaciach czy to wybucha cos innego?)

 

:roll: Huk jest od autentycznej eksplozji gazu.

 

Takiej samej jakbyś otworzył wszystkie kurki kuchenki w chacie i po pół godzinie odpalił zapałkę... Tyle, że w samochodzie jest to eksplozja miniaturowa, chociaż też szkód potrafi narobić.

 

LPG ma jedną wadę. Pali się dłużej niż benzyna. Jeśli mieszanka powietrza i LPG jest zbyt bogata (po tym jak się depnie za dużo gazu przy małych obrotach), czas jego palenia w komorach spalania silnika wydłuża się ponad normę.

 

Niekiedy gaz pali się jeszcze, gdy suw pracy jest dawno skończony i otwiera się zawór wydechowy.

 

Ba, czasami gaz tli się, gdy otwiera się zawór ssący :!:

 

I wtedy dychawiczny płomyczek z komory spalania natychmiast przenosi się na stężony gaz, wymieszany z powietrzem w kolektorze dolotowym.

 

Wskutek tego masz PIERDUT pod maską. :wink:

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Opublikowano

do Pawła -

... i ta guma " od majtek " uratowała Ci trochę kasy i uchroniła przed problemami jakie ma McN , wybuch nie cofnął się do przepływomierza tylko znalazł mniejszy opór i guma zeskoczyła , to jest taki zawór bezpieczeństwa . Często przy wybuchu w tym alu piercieniu gdzie jest ta guma krzywi się taka klapka która zabezpiecza przed skutkami wybuchu -trzeba wykręcić ten pierścień zdemantować i dokładnie wyklepać klapkę jak silnik normalnie pracuje i " ciągnie " mieszankę powietrza i gazu to ona siłą bezwładności podnosi się do góry , jak spaliny idą w drugą stronę to się zamyka / chroni połączenia gumowe i przepływomierz / a gazy szukają ujścia i wywalają gumę i wychodzą tymi otworami które widziałeś . Jak ta klapka jest skrzywiona to nie zabezpieczy przepływomierza . Tą gumę warto po jakimś czasie wymienić , sprawa groszowa a korzyści nie wymierne ...

* - w zależności od typu i wyposażenia
Opublikowano
ja ta klapke mam całą naszczescie., popekany mam wezyk i rozsadzoną pokrywe filtra... a co sie z tym wiąże nie moge jeździć moją beemką... słyszałem ze zamiast filtra mozna skarpete wsadzic hehehe :D
Opublikowano
słyszałem ze zamiast filtra mozna skarpete wsadzic hehehe :D

 

Polski mcgyeryzm jest nie do pobicia :duh: :wink:

 

Założ, załóż... Tylko później nie piskaj Tomuś, że ci silnik zdechnie.

Skarpeta to jest filtr zgrubnego oczyszczania. Tzn. liść nie przeleci, ale kurz przejdzie bez problemu.

 

:twisted2: :twisted2: :twisted2: :twisted2: :twisted2:

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Opublikowano

... skarpetę to załuż jak do banku się udasz :mrgreen:

 

teraz na serio - jak nie dostałeś tej obudowy to bierzemy się za klejenie .

 

od wewnętrznej strony docisnąć plastiki aby wyrównać powieżchnię , lutownicą rób punkt za punktem na lini pęknięcia / nie głębiej jak do 1/2 grubości obudowy / będziesz widział jak to wychodzi , w okolicy m-ca przykręcenia miksera możesz to zrobić gęściej . Potem odtłuść obudowę , przetrzyj papierem / grubym / Teraz będzie potrzebny albo klej termo ibo jakiś dwuskładnikowy - może być coś z poxilin . zalej topęknięcie na górnej powieżchni obudowy , na boku , tam gdzie przychodzi mikser i przepływomierz - musiał byś zrobić jakieś " zbrojenie " myślałem o jakiejś siateczce / ze starego głośnika , itp / zalać klejem zbrojenie , tak żeby klej wyszedł przez dziurki - tam musiało by to być dobrze wzmocnione bo przepływomierz " wisi" na obudowie . Po wyschnięciu zamazac wszystko od wewnątrz silikonem . Powinno być szczelne .

 

Gumę złap / pęknięcie / jakąś klopelką do połączen elastycznych , potem nałóż na około silikonem / oczywiście m-ce i karb przemyjesz jakimś nitro / jak chcesz to na koniec daj tą swoją taśmę . Z tego co można przerczytać to i tak autem stoisz więc ci Ci zależy - do następnego wybuchu wytrzyma - w między czasie będziesz szukał obudowy i gumy ,

 

a z tego coś nie dopasujesz ?

 

http://www.allegro.pl/item126022983_bmw_e30_e_30_1_8_2_0_2_5_obudowa_filtra_powietrza.html

 

zastanawia mnie jeszcze ta Twoja klapka , czemu ona się nie zamknęła i pościła do filtra ?

* - w zależności od typu i wyposażenia
Opublikowano

mam coprawda 316 e 36 przez rok czasu woziłem się z gazownikami

po pierwszym wystrzale byłwm wystraszony i to nie lada (wcześniej miałem lanosa zagazowanego 3 lata ani jednego wystrzału) niewiedziałem co się dzieje najpierw gazownik stwierdził że to wina świec oczywiście wymieniłem i nic więc kazał wymienić przewody wysokiego napięcia wymieniłem i nic a w końcu jak walneło to wymieniłem ale przepustnicę. Trafiłem ostatnio do dobrego gazownika który wstawia swój wynalazek (opatentowany i ma zgode firmy brc na zakładanie tego do tej instalacji bez utraty gwarancji) od trzech tygodni niewiem co to wystrzał ale niestety nie obeszło się po raz drugi od wymiany przepustnicy i do tego muszę jeszcze wymienić przepływomierz.

Zapóźno się dowiedziałem że BMW nie lubi gazu. Moja rada zrób porządek z gazem a potem wymieniaj resztę i módl sie żeby nie rozwaliło ci przepływomirza pozdrawiam

Opublikowano

a z tego coś nie dopasujesz ?

 

http://www.allegro.pl/item126022983_bmw_e30_e_30_1_8_2_0_2_5_obudowa_filtra_powietrza.html

 

zastanawia mnie jeszcze ta Twoja klapka , czemu ona się nie zamknęła i pościła do filtra ?

 

Bardzo chetnie dopasuje. numery na mojej pokrywce to:

1709740

i

7099476

niewiem do czego który no ale ... podaje obydwa na wszelki.

 

na zdjeciu ten z lewej strony identyczny. JA GO CHCE! :) ile za pokrywke??

 

prosze o kontakt: [email protected]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.