Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jeśli tak wyglada to znaczy ze jest to całkowicie zerwane. Tuleja jest zatopiona w gumie.
Opublikowano

Wg mnie raczej jest ok, nowe też tak wyglądają, że z jednej strony jest krótsza, a z drugiej troszkę dłuższa.

Ale pytam, ponieważ przy temperaturze zewnętrznej około 30 stopni przy ruszaniu i hamowaniu słychać stuki. Najlepsze jest to, że od razu zajechalem na diagnostykę i Pan po sprawdzeniu powiedział mi że to tuleja wahacza. Ale wystarczyło, żeby zrobiło się chłodniej np. 20 stopni i problem zniknął. Wybrałem się do warsztatu w celu sprawdzenia zawieszenia i okazało się że wszystko jest ok.

Czy może być tak, że ta guma w tuleji pod wpływem dużej temperatury robi się miękka i może nie trzymać i stąd te stukanie, a gdy się schłodzi wszystko wraca do porzadku?

Opublikowano
Sorry rzeczywiscie wahacz jest ok. Ja mam xdrive i u mnie jest symetrycznie dlatego założyłem ze to na zdjęciu to wyrwana tuleja. Może w takim razie wahacz nie był dokręcany w pozycji bazowej czyli na opuszczonym aucie z dociążeniem?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.