Skocz do zawartości

Problem z cieknącą turbiną przewód powrotny oleju


Ronni

Rekomendowane odpowiedzi

witam

Zauważyłem ze pośrodku turbiny od spodu cieknie mi olej chcialem zapytać czy tam wymienia się oringi same czy caly przwód powrotny z turbo najlepiej kupić jak z wymianą tego jest ?

ze zdjecia wydaje mi sie ze to 11 beda te oringi ?

http://i66.tinypic.com/fykhaq.jpg

http://i64.tinypic.com/20zsphv.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Podbijam pytanie mam to samo w e60 (podobne rozwiązanie)

kupiłem cały zestaw naprawczy w ASO czyli rurka z oringami i koszyczek aluminiowy .

Szukałem info o wymianie bez skutku .

Dostęp jest trudny

Zastanawia mnie powód tego wycieku czy przypadkiem kanał powrotny nie jest przytkany ?

Może ktoś się wypowie co to robił .

"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Gdyby przewód powrotny turbo był przytkany to turbo by błyskawicznie wyzionęło ducha.


Wyciek spowodowany najprawdopodobniej po prostu zmęczeniem materiału uszczelki miedzianej lub przewodu. Co ciekawe, czasem wystarcza rozmontowanie tego, wyczyszczenie powierzchni styku, wyżarzenie miedzianych podkładek i skręcenie z powrotem. Nawet BMW w TIS podaje dla tych podkładek opis "renew" a nie "replace".


Nie napisaliście w sumie jakich silników konkretnie dotyczy problem.

3A0jS9b.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby przewód powrotny turbo był przytkany to turbo by błyskawicznie wyzionęło ducha.


Wyciek spowodowany najprawdopodobniej po prostu zmęczeniem materiału uszczelki miedzianej lub przewodu. Co ciekawe, czasem wystarcza rozmontowanie tego, wyczyszczenie powierzchni styku, wyżarzenie miedzianych podkładek i skręcenie z powrotem. Nawet BMW w TIS podaje dla tych podkładek opis "renew" a nie "replace".


Nie napisaliście w sumie jakich silników konkretnie dotyczy problem.

U mnie chodzi o silnik 325d 197km chyba lepiej kupić już nowe nie powinny być drogie a jak z wymianą od dołu da się to zrobić czy trzeba turbo wyciągać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.