Skocz do zawartości

Zbija doładowanie powyżej 3tys obr 535D 272km


NitroX123

Rekomendowane odpowiedzi

Witam potrzebuje pomocy 535D 2005r, powyżej 3tys obrotów zbija doładowanie, jak na załączonym filmie poniżej w linku (warto obejrzeć w spowolnionym tempie) widać że od 3tys obrotów "uruchamianie nastawnika ciśnienia doładowania spada z 60pare na 10% i jest niedoładowanie. Auto miało wyprogramowany egr klapki, dpf oraz wstawiony downpipe i przy okazji zrobiony lekki chip, nie wiem czy było tak na serii bo nie sprawdzałem. Dodam jeszcze ze jeśli podepne bezpośrednio podciśnienie, pomijając zaworek pod dużą gruszkę która steruje klapą od ilości wpuszczania spalin na wirnik turbiny. Wtedy ładnie dmucha i nie spada, tylko ze rzecz jasna wtedy jest cały czas otwarta i są przeładowania. Podciśnienia wymienione, zaworki również podmieniane wszystkie trzy i jest tak samo. Czego się czepiać? Coś z elektryką od sterowania zaworkiem czy może regulacja sztangi dużej gruszki od wpuszczania spalin?

Link do filmów




Inpa 2 bieg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Auto miało wyprogramowany egr klapki, dpf oraz wstawiony downpipe i przy okazji zrobiony lekki chip,



Pytaj tego co to robił.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam potrzebuje pomocy 535D 2005r, powyżej 3tys obrotów zbija doładowanie, jak na załączonym filmie poniżej w linku (warto obejrzeć w spowolnionym tempie) widać że od 3tys obrotów "uruchamianie nastawnika ciśnienia doładowania spada z 60pare na 10% i jest niedoładowanie. Auto miało wyprogramowany egr klapki, dpf oraz wstawiony downpipe i przy okazji zrobiony lekki chip, nie wiem czy było tak na serii bo nie sprawdzałem. Dodam jeszcze ze jeśli podepne bezpośrednio podciśnienie, pomijając zaworek pod dużą gruszkę która steruje klapą od ilości wpuszczania spalin na wirnik turbiny. Wtedy ładnie dmucha i nie spada, tylko ze rzecz jasna wtedy jest cały czas otwarta i są przeładowania. Podciśnienia wymienione, zaworki również podmieniane wszystkie trzy i jest tak samo. Czego się czepiać? Coś z elektryką od sterowania zaworkiem czy może regulacja sztangi dużej gruszki od wpuszczania spalin?

Link do filmów




Inpa 2 bieg

 

i co powyżej 3 tyś obr zasłona dymna z tyłu?

turbiny były regenerowane?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbiny raczej oryginalne, bynajmniej za mojej kadencji nie były regenerowane, z tym dymem muszę sprawdzić żeby ktoś patrzył bo w lusterkach nie widać dymu.. Dodam jeszcze ze na początku doładowanie spadało do 2200-2300 teraz już spada do 1700 później przy ponad 4tys obr rośnie ale nie dużo.. W Poniedziałek zaprowadzam auto do mechanika zobaczymy czy znajdzie przyczynę, ja się już poddaję..
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto miało problem przed wywalaniem ekologi ?

 

Nie, było wporzadku, dużo nie jeździłem bo chciałem wyprogramowac dpf najpierw, później właśnie pojechałem na dpf, egr, klapy, off + lekki chip. Po wgraniu mapy mierzylismy moc racelogic i auto jeszcze nie gubilo doładowania dopiero w drodze powrotnej 130km, chciałem sprawdzić o ile mam wyższe teraz doładowanie i właśnie zauważyłem spadki na początku były mniejsze. A teraz to już całkiem spada poniżej 2bar. Po wymianach zaworkow itd pojechałem znowu wygraliśmy serie mape jedynie został ten dpf egr i klapy wyprogramowane ale auto nadal zbija doładowanie... :|

Jak narazie auto stoi u mechanika i prawdopodobnie mają wyciągać turbiny i dawać do sprawdzenia bo wszystko inne już zostało sprawdzone....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie to coś poszło nie tak podczas grzebania przy ekologii i sofcie bo skoro było ok a nie jest to co?nagle turbina by padła? To tak nie działa. Zaworki dobrze podłączone? Jak wyglada praca westgate?

 

Też tak myślałem ale przecież zaraz po zrobieniu softu tego nie było a raczej od razu by coś nie grało po wgraniu.


Zaworki itd podmieniane i dobrze podłączone


Mam informacje od mechanika już mieli wyciągać turbiny gdy nagle prawdopodobnie problem będzie rozwiązany, całkowicie o tym nie pomyślałem.. Dpf zastąpiony downpipe a zaraz za nim jest katalizator. Podobno autko po wyjęciu dalszej części wydechu jedzie jak trzeba a wina jest zapchany katalizator... autko już jedzie nie gubi ponad 1,5bara doładowania a jedynie czasami coś potrafi zgubić do 0,3bara ale mówił ze to juz może turbo nie domaga czy coś. Jak odbiorę samochód to sprawdzę ten katalizator i prawdopodobnie zamiast niego wleci przelot zamiast kata.. I dam znać jeśli się potwierdzi


Auto odebrałem, chodzi jak trzeba doładowanie również pięknie trzyma, winą był zapchany dpf bo jednak pierwszy jest katalizator i tam mam wstawiony downpipe a dopiero później idzie dpf.... . Dzięki wszystkim za podpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.