Skocz do zawartości

E90 Światła do jazdy dziennej


Asemka

Rekomendowane odpowiedzi

100 x lepsze będą te oryginalne LCI z ringami bez xenonu, niż nowe podróby. Jak nie zależy ci na xenonie, a na atrakcyjnej cenie i dobrym wyglądzie auta, to kup właśnie takie i będziesz zadowolony.

Mogę prosić fotkę jak to wygląda?

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 580
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Co ty gadasz ? Na sllegro pelno lamp lci. Od 700 za komplet halogenowych lci do 3-4 za xrnon lci z mocnymi ringsmi

kurcze to może ja szukać nie potrafię bo znajduję same pojedyńcze sztuki a jak komplety to tylo zamienniki :mad2: a koledzy powiedzcie czy takie będa ok? http://allegro.pl/show_item.php?item=2843405469 i czy w nich żarówki np na ledowe zmienić można? a jesli tak czy to ma sens?

Człowiek uczy się przez całe życie i głupi umiera
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=285855

 

Z tym ze tu poszły w ruch jeszcze mocniejsze żarówki do ringów.

wlasnie chciałbym osiągnąc taki efekt jak na fotkach :mrgreen: i dlatego pytam czy te lampki do których wrzuciłem link z allegro będą odpowiednie :shock: :shock:

Człowiek uczy się przez całe życie i głupi umiera
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani
Beda odpowiednie ale ringow w fzien prawie nie widac co jest pokazane na jednej z fotek

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Beda odpowiednie ale ringow w fzien prawie nie widac co jest pokazane na jednej z fotek

kucze nie rozumiem :duh: tzn słaba fotka czy jakieś lipne ringi?

Człowiek uczy się przez całe życie i głupi umiera
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam taką zmianę na reflektory LCI (zwykłe halogenowe) więc nic nie kodujesz, podpinasz pod stare kostki i wszystko działa tylko zwróć uwagę przy zakupie czy nie są przypadkiem od Angola (jest to zaznaczone na kazdym reflektorze strzałkami i symbolami kraju) bo jak bedziesz mijał sie z panami w niebieskich strojach to na bank zawrócą żeby porozmawiać o kątach swiecenia. :nienie:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam taką zmianę na reflektory LCI (zwykłe halogenowe) więc nic nie kodujesz, podpinasz pod stare kostki i wszystko działa tylko zwróć uwagę przy zakupie czy nie są przypadkiem od Angola (jest to zaznaczone na kazdym reflektorze strzałkami i symbolami kraju) bo jak bedziesz mijał sie z panami w niebieskich strojach to na bank zawrócą żeby porozmawiać o kątach swiecenia. :nienie:

i mógłbyś powiedzieć czy jest różnica w porównaniu z pre lci no wygląd ringów na pewno ładniejszy a co z oświetleniem drogi? llepiej gorzej czy bez zmian?

Człowiek uczy się przez całe życie i głupi umiera
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myśle że bedzie bez szału u mnie była lekka różnica poniewaz poprzednie lampy były troche porysowane i "wypiaskowane" a te które kupiłem były przedewszystkim nowsze i w lepszym stanie.Wracając do reflektorów sprzedawanych to w necie jest mnostwo informacji jak rozpoznać do jakich aut są produkowane pamiętaj że najłatwiej po strzałkach rozpoznać.Popatrz u siebie (jak staniesz z przodu z otwarta maska) na górnej części reflektora będzie mnostwo symboli i znaczków i miedzy innymi strzałki które muszą być w tą samą strone co w twoich lampach)Jak chcesz to zrobie fotki jak to umnie wyglada i sie zastanowisz (zresztą tu na forum już ktoś pokazywał zdjecia z lampami od LCI)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myśle że bedzie bez szału u mnie była lekka różnica poniewaz poprzednie lampy były troche porysowane i "wypiaskowane" a te które kupiłem były przedewszystkim nowsze i w lepszym stanie.Wracając do reflektorów sprzedawanych to w necie jest mnostwo informacji jak rozpoznać do jakich aut są produkowane pamiętaj że najłatwiej po strzałkach rozpoznać.Popatrz u siebie (jak staniesz z przodu z otwarta maska) na górnej części reflektora będzie mnostwo symboli i znaczków i miedzy innymi strzałki które muszą być w tą samą strone co w twoich lampach)Jak chcesz to zrobie fotki jak to umnie wyglada i sie zastanowisz (zresztą tu na forum już ktoś pokazywał zdjecia z lampami od LCI)

no byłoby super :D ja służbowym w trasie jestem i w moim dopiero przed świetami maskę otworzę żeby sprawdzić co i jak ale rozumiem że chodzi o to żeby przypadkiem od Anglika tej lamynie kupić?

Człowiek uczy się przez całe życie i głupi umiera
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Kurde czytam już cały dzień i nie moge znalesć konkretnie tego co mie interesuje

 

Mianowicie łącze się z NCS i teraz co mam zrobić żeby aktywować światła do jazdy dzinnej?? (zgrać plik i wgrać go podobnie wiem już jak)

 

mam instrukcje ze stronki http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=25&t=73650 ale to jest do e46

 

A ja mam e91 z 2006 roku z xenonem

 

Potrzebuje porady w co mam dokładnie wejść czy w FRM czy w NFRM ??? >>>>>>później następne jaki moduł wybrać KOMBI czy FRM ???? nie wiem >>> bo następnie tak jak w instrukcji z e46 wchodze w "coapireadsggetfswpsw"

 

I ewentualnie prosiłbym jeszcze które dokładnie funkcje pozmieniać żeby już nie szukać na forum:) W sumie najbardziej mi zależy na tym co wyżej napisałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

komunikujesz się przez CAS potem wybierasz Moduł w którym chcesz robić zmiany,w twoim wypadku FRM

Zmiany

TAGFAHRLICHT_ECE

aktiv

DRL_V_GEDIMMT

aktiv

DRL_WERT_DIMMUNG- ściemnianie

wert_02

 

No i lipa wchodzę w CAS wybieram moduł FRM naciskam f5 (Basic functions) wybierm CoapiReadSgGetFswPsw i wywala mi błąd ( błąd aplikacji naciśnij zamknij albo ignoruj >> kolejny komunikat po wybraniu którejś z opcji >>>NCSEXPEKT wywołał ogólny problem ochrony modułu :((

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spróbowałem zrobić tak jak na filmie

 

 

niby nie wyskakuje żaden błąd pisze coding enden ale nic się nie zmienia oraz po ponownym zgraniu danych wszystkie dane w pliku są bez zmian?? tak jak przed zmianami. W czym może leżeć problem??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

udało się:) tylko jest taki problem jak zrobiłem tak jak kolega wyżej napisał

 

komunikujesz się przez CAS potem wybierasz Moduł w którym chcesz robić zmiany,w twoim wypadku FRM

Zmiany

TAGFAHRLICHT_ECE

aktiv

DRL_V_GEDIMMT

aktiv

DRL_WERT_DIMMUNG- ściemnianie

wert_02

 

I dziwnie sie porobiło po wprowadzeniu tych parametrów:

pokrętło w pozycji wyłączonej - palą się długie na 50%

pokrętło w pozycji pozycyjnych - palą się ringi i długie 50%

pokrętło na Aautomacie - same długie 50%,

pokrętło na mijania - wszytsko normalnie ringi + xenon

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.